Waterdrop anunță lansarea ediției limitate Microenergy Berry Boost

Waterdrop, compania recunoscută pentru bunele practici de hidratare și de protejare a mediului, lansează noi arome din gama Microenergy. Noul sortiment îmbogățit cu cafeină naturală, este creat special pentru a fi alături de noi în perioadele mai solicitante. waterdrop berry boost produs nou apa aromatizata vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Aroma Microenergy Berry Boost, nou adăugată în portofoliul Waterdrop are o savoare răcoritoare de mure, îmbogățită cu nucă de cola și este în ediție limitată. Cu un mic impuls de cafeină naturală, poate preveni riscul de deshidratare, mizând pe recăpătarea tonusului fizic și mental și facilitând echilibrarea funcțiilor cardiace. De asemenea, pe lângă vitamine, minerale și substanțe active cu rol antiinflamator, murele conțin cel mai puternic antioxidant, resveratrolul, ce susține inclusiv detoxifierea ficatului.

„Prin lansarea waterdrop® BERRY BOOST ne continuăm angajamentul de a contribui la protejarea planetei, oferind în același timp alternative pentru un stil de viață echilibrat. Pentru că în sezonul rece nu acordăm întotdeauna atenția cuvenită hidratării, ne-am gândit că este un prilej bun să oferim o nouă opțiune de a împrospăta apa și a o accesoriza cu recipiente reinterpretate pe măsură. Nu în ultimul rând, spre deosebire de plastic, sticlele reutilizabile au capacitatea de a păstra gustul răcoritor al apei, oferindu-ne astfel un plus de energie atunci când avem cea mai mare nevoie”, a declarat Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.
bine cunoscute drept o sursă excelentă de vitamina C și alți antioxidanți puternici.

Waterdrop se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei.

persil stain remover
Noutăți în gama Persil
Persil investește constant în inovație și îmbunătățește permanent produsele oferite consumatorilor, pentru o curățare în profunzime a...
campanie aniversara Dove 20 de ani
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Dove sărbătorește 20 de ani de promovare a frumuseții autentice printr-o nouă campanie aniversară, afirmându-și angajamentul de a nu utiliza...
Campanie_Caroli_Jambon de Praga Sissi
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, își extinde portofoliul de...
trix
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Nestlé aduce în România, începând din septembrie, cerealele cu forme și gust de fructe Trix, o propunere unică pentru un mic dejun...
lavazza
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Producătorul italian de cafea Lavazza a lansat în România gama de băuturi Ready To Drink. Inspirate de aromele unice ale rețetelor de cafea...
Gama Dove Advanced Care
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Unilever lansează gama de geluri de dus Dove Advanced Care, cu o formulă revoluționară bazată pe o tehnologie inovatoare, 24h Renewing...