Vincon lansează un nou brand
17 aprilie 2018
|
Vincon România, unul dintre cei mai mari producători de vinuri și vinars de pe plan local, lansează primăvara aceasta un nou brand în categoria economy care să completeze segementul de vinuri Bag in Box - Vin Bun.
Conform celui mai recent studiu Retail Audit Nielsen efectuat în 2017, segmentul de vinuri Bag in Box a avut o creștere considerabilă față de anul anterior, arătând că este un segment ce prezintă potențial pentru piața actuală din România.
Mai mult, același studiu confirmă că majoritatea românilor preferă vinurile demiseci și demidulci.
Brandul are trei sortimente, toate demiseci: Merlot, Rose și Fetească Regală. Logistică: Vinurile din gama Vin bun sunt disponibile în variante de 3 și 10 litri (alb, roșu și rose).
Tassimo vine cu noi sortimente de capsule
Jacobs Douwe Egberts contribuie la creșterea segmentului de capsule prin marca Tassimo, fiind unul dintre jucătorii cheie. Astfel, JDE a lansat...
Geluri de duș energizante de la Rexona
Unilever își extinde portofoliul de produse dedicate îngrijirii personale și lansează o nouă gamă de geluri de duș energizante pentru...
Snickers, Twix și Mars au un ambalaj nou
Batoane de ciocolată Snickers, Twix și Mars se lansează într-un nou ambalaj, Bites. Combinațiile caracteristice de ingrediente și gustul...
Oti lansează olivierele spray
Primăvara aceasta, Oti Group îşi întregeşte portofoliul de articole pentru servirea mesei cu olivierele spray, din inox sau sticlă. Realizate...
Meggle Antipasti, o nouă gamă de la Meggle
La început de 2018, producătorul german de lactate Meggle lansează pe piața din România o nouă gamă de produse, Meggle Antipasti. Pentru a...
Două noi produse în portofoliul Milka
Brandul Milka, lider în piața de ciocolată, își extinde gama de tablete cu două noi sortimente: Milka Oreo Sandwich 92g, combinația inedită...