Ursus Breweries lansează berea japoneză Asahi Super Dry
Ursus Breweries își extinde portofoliul prin lansarea oficială a berii japoneze numărul 1 în lume Asahi Super Dry pe piața locală. Aceasta este prezentă deja de puțin timp și în câteva mari rețele de magazine din țara noastră și este fabricată de grupul japonez Asahi.
Asahi Super Dry este primul produs din portofoliul Asahi Breweries Europe Ltd. lansat pe piața românească sub licența care completează portofoliul Ursus Breweries de mărci super premium și este prezentă deja în câteva mari rețele de magazine. Pe langă ingredientele de bază, apă, malț, hamei și drojdie, produsul conține și un ingredient specific culturii japoneze și anume orezul, care completează aroma produsului.
„Cunoscut sub numele de Karakuchi în limba japoneză, gustul fin și răcoritor Super Dry este cu siguranță elementul diferențiator al mărcii Asahi Super Dry pe piața din România. Suntem încântați că lansăm acum Asahi Super Dry în România în segmentul super premium, unde consumatorii caută gusturi inedite și sofisticate. Credem că acest tip complet nou de bere, care conține și un ingredient inedit – orezul, le va satisface din plin curiozitatea și nevoile.”, a declarat Cristina Gherman, Global Brands Director, Ursus Breweries.
Noul sortiment este disponibil în lanțurile de comerț modern și în variate locații din întreaga țară, într-o variantă exclusivă de ambalaj - sticlă nereturnabilă de 330 ml. De asemenea, produsul este vândut în peste 70 de țări din lume.





