Upfield lansează pe piața românească o alternativă pentru unt 100% vegană

Upfield, producătorul mondial numărul unu de produse pentru tartinat și brânzeturi vegetale, își consolidează poziția pe piața autohtonă de produse vegane și lansează Violife Vioblock - o alternativă 100% vegană la untul clasic.

Realizat dintr-un amestec de ulei de cocos, ulei de floarea soarelui și ulei de rapiță, Violife Vioblock are, de asemenea, în componență vitaminele D2, B1, B2, B6, B12 și acid folic. Pentru că nu conține lapte, lactoză, soia, gluten, nuci și ulei de palmier, produsul reprezintă o opțiune și pentru consumatorii cu intoleranță la lactoză, gluten, nuci ori soia sau cei care suferă de boala celiacă. Upfield lansează pe piața românească o alternativă pentru unt 100% vegană

Vioblock este disponibil și în varianta tartinabilă, sub denumirea Viospread.

„Piața produselor vegane din România a crescut cu 20% în 2020 față de 2019, iar acest trend ascendent se va menține și în viitor. Lansarea Vioblock și Viospread reprezintă un pas important prin care urmărim să ne consolidăm poziția pe piața locală a produselor vegane. Upfield și brandul Violife împărtășesc aceeași misiune – de a crea produse nutritive, pe bază de plante, versatile și gustoase, care sunt accesibile tuturor și care devin extrem de relevante în contextul realității de azi, având un impact mai mic asupra mediului înconjurător”, a declarat Angela Postolache, Category & Channel Development Manager, Upfield.

Vioblock și Viospread fac parte din portofoliul Violife, un brand grecesc cu tradiție de peste 30 de ani, cu sediul la Salonic, care oferă alternative vegane la produsele realizate din lapte. În prezent, produsele Violife sunt disponibile în peste 60 de țări din întreaga lume.

În calitate de lider mondial pe piața produselor de tartinat și brânzeturi vegetale, Upfield și-a asumat misiunea de a contribui activ la transformarea sistemului alimentar, promovând beneficiile unei diete bazate pe produse vegetale, atât pentru asigurarea unui stil de viață sănătos, cât și ca răspuns la criza climatică actuală.

Upfield s-a angajat să renunțe la ambalajele din plastic în proporție de 95% până în 2030. De asemenea, și-a asumat să se aprovizioneze cu ingrediente care provin din surse 100% sustenabile, asigurându-se că nu există defrișări sau exploatare în lanțurile de aprovizionare. Compania țintește, de asemenea, să își reducă amprenta globală de mediu cu 25% până în 2030 și să atingă zero net până în 2050. De altfel, Vioblock este o opțiune pentru cei care caută produse sustenabile. Împreună cu Quantis, un grup de consultanță în domeniul sustenabilității, Upfield a calculat amprenta climatică a Violife Vioblock, aceasta fiind de doar 0,5 kg CO2 echivalent la 100 g.

Upfield este producătorul numărul unu de produse pentru tartinat și brânzeturi vegetale, cu peste 100 de mărci, printre care Rama, Delma și Becel prezente în România. Cu sediul central la Amsterdam, compania este prezentă în peste 95 de țări, are 14 puncte de producție la nivel mondial și peste 4.200 de angajați. Upfield este din 1.871 lider al categoriei de tartinabile.

 

O băutură nouă de la Zarea
O băutură nouă de la Zarea
Zarea își extinde portofoliul cu o băutură spirtoasă inovativă ce păstrează caracterul sofisticat al Zarea 5 Stele, îmbogățindu-l cu note...
Un produs nou în portofoliul Nordic Food
Un produs nou în portofoliul Nordic Food
Începând cu luna octombrie, Nordic Food își completează categoria de băuturi alcoolice cu un nou produs, un brandy desăvârșit, Vecchia...
My Motto Vanilla Mousse, ediție limitată
My Motto Vanilla Mousse, ediție limitată
Ficosota Marketing România completează gama de napolitane My Motto cu un nou sortiment, ediție limitată, My Motto cu aromă de vanilie mousse cu...
Persil Sensitive, noutate în portofoliul Henkel
Persil Sensitive, noutate în portofoliul Henkel
Persil este unul dintre brandurile ce inovează continuu din dorința de a îmbunătăți produsele cu formule cât mai blânde pentru haine, piele...