Unilever lansează OMO TrioCapsule

Unilever lansează detergentul de rufe OMO Trio Capsule, în trei variante apreciate de consumatorii români: Unilever lansează OMO TrioCapsule

◦ Fresh Clean (pentru fragrance seekers)

◦ Active Clean (pentru înlăturarea în profunzime a petelor dificile)

◦ Color (pentru protejarea culorilor hainelor)

OMO Trio Capsule este un produs complex ce întrunește toate beneficiile căutate de consumator într-un detergent: îndepărtarea petelor, îngrijirea hainelor, parfum intens și de durată.

În plus, noul detergent de rufe vine cu un sistem nou de închidere ermetică, ce împiedică deschiderea acestuia de către copii.

Campania de lansare a OMO Trio Capsule beneficiază de vizibilitate în retail prin diferite POSM-uri: displayuri, wobblere, neckhangere.

Distribuția noului produs acoperă retailul la nivel național.
 

Brandul Fulga intră în două categorii noi: iaurturi și brânzeturi
Brandul Fulga intră în două categorii noi: iaurturi și brânzeturi
Albalact extinde portofoliul brandului Fulga prin intrarea pe două categorii noi: iaurturi și brânzeturi. Pe prima dintre acestea au fost lansate...
Ediție limitată Ciucaș, creată pentru Oktoberfest
Ediție limitată Ciucaș, creată pentru Oktoberfest
Ciucaș lansează Ciucaș Malzbier, o ediție limitată dedicată celei de-a zecea ediții de Oktoberfest desfășurată anul acesta în perioada...
Granini lansează o nouă gamă de sucuri de legume și fructe
Granini lansează o nouă gamă de sucuri de legume și fructe
Granini, brandul de sucuri necarbonatate din portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), lansează „Granini din grădină” – noua...
Crama Liliac lansează primul vin spumant din portofoliu
Crama Liliac lansează primul vin spumant din portofoliu
Crama Liliac lansează o nouă etichetă, primul vin spumant din portofoliu - Sparkling by Liliac. Vinul este produs prin metoda tradițională...