Unilever lansează OMO TrioCapsule
Unilever lansează detergentul de rufe OMO Trio Capsule, în trei variante apreciate de consumatorii români:
◦ Fresh Clean (pentru fragrance seekers)
◦ Active Clean (pentru înlăturarea în profunzime a petelor dificile)
◦ Color (pentru protejarea culorilor hainelor)
OMO Trio Capsule este un produs complex ce întrunește toate beneficiile căutate de consumator într-un detergent: îndepărtarea petelor, îngrijirea hainelor, parfum intens și de durată.
În plus, noul detergent de rufe vine cu un sistem nou de închidere ermetică, ce împiedică deschiderea acestuia de către copii.
Campania de lansare a OMO Trio Capsule beneficiază de vizibilitate în retail prin diferite POSM-uri: displayuri, wobblere, neckhangere.
Distribuția noului produs acoperă retailul la nivel național.
![Brandul Fulga intră în două categorii noi: iaurturi și brânzeturi](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/09/pcl-fulga-400x250.jpg)
![Ediție limitată Ciucaș, creată pentru Oktoberfest](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/09/ciucas-oktoberfest-400x250.jpg)
![Granini lansează o nouă gamă de sucuri de legume și fructe](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/09/granini_din_gradina_0-400x250.jpg)
![Crama Liliac lansează primul vin spumant din portofoliu](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/08/pcl-liliac-400x250.jpg)