Brandul Fulga intră în două categorii noi: iaurturi și brânzeturi

Albalact extinde portofoliul brandului Fulga prin intrarea pe două categorii noi: iaurturi și brânzeturi. Pe prima dintre acestea au fost lansate trei sortimente în segmentul iaurtului de băut: cu căpșuni, cu căpșuni și banană, cu piersici și caise, fiecare dintre acestea având ambalaj multipack de 4 X 90 de grame. La rândul lor, brânzicile proaspete Fulga nou intrate în portofoliul Albalact sunt disponibile în trei variante: cu căpșuni, cu caise, cu mere și pere, fiecare cu ambalaj multipack de 4 X 50 de grame. Brandul Fulga intră în două categorii noi: iaurturi și brânzeturi

“Noile gustări vin la pachet cu o nouă campanie „Back to school”, în stilul creativ și jucăuș al Fulgăi. Intră în concurs pentru tragerea la sorți copiii care accesează site-ul Fulga și își pun priceperea la treabă pentru a construi un Tetris din produsele nou lansate. Astfel, pentru a câștiga unul din cele 30 de ghiozdane în valoare de 100 de euro sau unul din cele trei vouchere în valoare de 800 de euro pentru redecorarea camerei, consumatorii trebuie să înscrie pe site punctajul acumulat, împreună cu numărul bonului de cumpărături”, afirmă reprezentanții producătorului.

Fulga este brandul cu care Albalact și-a făcut intrarea pe segmentul laptelui UHT în anul 2004, mizând încă de la început pe o poziționare specială datorită strategiei de brand construite în jurul atitudinii de jovialitate şi bucurie.

 

Ediție limitată Ciucaș, creată pentru Oktoberfest
Ediție limitată Ciucaș, creată pentru Oktoberfest
Ciucaș lansează Ciucaș Malzbier, o ediție limitată dedicată celei de-a zecea ediții de Oktoberfest desfășurată anul acesta în perioada...
Granini lansează o nouă gamă de sucuri de legume și fructe
Granini lansează o nouă gamă de sucuri de legume și fructe
Granini, brandul de sucuri necarbonatate din portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), lansează „Granini din grădină” – noua...
Crama Liliac lansează primul vin spumant din portofoliu
Crama Liliac lansează primul vin spumant din portofoliu
Crama Liliac lansează o nouă etichetă, primul vin spumant din portofoliu - Sparkling by Liliac. Vinul este produs prin metoda tradițională...
Bref revoluționează categoria odorizantelor de toaletă
Bref revoluționează categoria odorizantelor de toaletă
Bref revoluționează categoria odorizantelor de toaletă prin lansarea unei noi game premium. Bref Perfume Switch este un produs inovator pe piața...
Fuzetea are un nou ambasador de brand
Fuzetea are un nou ambasador de brand
Alexandra Nechita, artista româno-americană de renume mondial, se alătură Fuzetea ca Ambasador de Brand și aduce conceptul Timp cu Tine, prin...
Campania „Vin de casă din must de la Jidvei”, la a patra ediție
Campania „Vin de casă din must de la Jidvei”, la a patra ediție
Jidvei, cel mai mare producător român de vinuri, a lansat a patra ediție a campaniei „Vin de casă din must de la Jidvei”. Ediția de anul...