Campania „Vin de casă din must de la Jidvei”, la a patra ediție

Jidvei, cel mai mare producător român de vinuri, a lansat a patra ediție a campaniei „Vin de casă din must de la Jidvei”. Ediția de anul acesta aduce mai multe elemente de noutate, printre care adăugarea celui de-al treilea sortiment de must, mustul roze, dar și mai multe facilități legate de distribuție și modalități de livrare. Astfel, mustul poate fi comandat și livrat acum în 15 județe, față de 12 anul trecut, și în premieră în București și Ilfov. Campania „Vin de casă din must de la Jidvei”, la a patra ediție

Cantitatea minimă de must care poate fi comandată este de 100 kg, la prețul de 4,5 lei/kg, iar consumatorii pot alege must deburbat din soiurile Fetească Regală cu Muscat Ottonel, Sauvignon Blanc și must roze. Comenzile pot fi preluate până în data de 20 august, la numărul de telefon 0755.70.60.00 sau prin completarea formularului de comandă disponibil pe site-ul www.mustdejidvei.ro.

În plus, micii producători de vinuri care în campania „Vin de casă din must de la Jidvei” de anul acesta vor achiziționa minimum 250 kg de must își vor putea înscrie vinurile în concursul cu același nume, care se va desfășura în primăvara anului viitor.

Jidvei, cel mai mare jucător pe piața locală de vin, a înregistrat în 2017 afaceri de 158,24 milioane de lei, în creștere cu 5% față de anul precedent și un profit net de 17,5 milioane de lei, marcând un plus al rezultatului net de cca. 27% față de anul anterior.  


 

 Crème Blanche, cea mai nouă lansare Meggle
Crème Blanche, cea mai nouă lansare Meggle
Producătorul german de lactate Meggle își extinde portofoliul cu o nouă gamă de produse, Meggle Crème Blanche. Noile sortimente de cremă de...
Le Petit Marseillais lansează gama Detox pe piața locală
Le Petit Marseillais lansează gama Detox pe piața locală
Producătorul francez Le Petit Marseillais a lansat pe piața din România gama Detox, creată pentru a curăța în profunzime firul de păr, chiar...
   Lactalis extinde portofoliul de produse LaDorna
Lactalis extinde portofoliul de produse LaDorna
Lactalis investește în extinderea portofoliului și lansează noi sortimente sub brandul LaDorna. Astfel, LaDorna, una dintre cele mai îndrăgite...
Omo relansează şi extinde portofoliul de detergenți lichizi
Omo relansează şi extinde portofoliul de detergenți lichizi
Omo, brand prezent în portofoliul producătorului Unilever, îşi compactează portofoliul curent de detergenți lichizi. Noua formulă Omo ...
Henkel aduce brandul Barnängen în România
Henkel aduce brandul Barnängen în România
Henkel a lansat pe piața locală brandul suedez Barnängen. Cele două linii de produse Barnängen – Nordic Care și Nordic Rituals – conțin...
 Whola, cea mai nouă lansare de la Eti
Whola, cea mai nouă lansare de la Eti
Eti European Food Industries își extinde portofoliul de produse și lansează Whola, biscuiți din făină integrală de grâu. Noii biscuiți...