Omo relansează şi extinde portofoliul de detergenți lichizi
Omo, brand prezent în portofoliul producătorului Unilever, îşi compactează portofoliul curent de detergenți lichizi. Noua formulă Omo asigură aceleaşi rezultate cu un dozaj de doar 50ml/spălare. ”Compactarea lichidelor reflectă ambiţia Unilever de a reduce impactul asupra mediului înconjurător, pentru un viitor mai sustenabil. Astfel, în procesul de producţie al detergentului OMO se foloseşte cu 30% mai puţină apă şi cu 33% mai puţin plastic – fără a face însă niciun compromis în performanţa acestuia”, au precizat reprezentanții Unilever.
Odată cu relansarea detergentului lichid, Omo îşi îmbogăţeşte portofoliul cu o nouă variantă: Omo Coccolino Fragrance. Noul sortiment se alătură celor patru tipuri de detergent lichid deja existente în portofoliul Omo: Active Clean, Fresh Clean, Color şi Sensitive.
Toate produsele sunt disponibile în varianta de 20 şi 40 de spălări. Exceptând portofoliul de lichide, consumatorii se mai pot bucura şi de detergentul Omo în format pudră sau capsule.
![Henkel aduce brandul Barnängen în România](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/07/pn-barnangen-400x250.jpg)
![Whola, cea mai nouă lansare de la Eti](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/07/pn-eti-whola-400x250.jpg)
![Eldi își extinde portofoliul de sărățele](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/07/pn-eldi-400x250.jpg)
![Un sortiment nou în portofoliul Cappy Pulpy](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/07/pn-cappy-pulpy-400x250.jpg)
![Coca-Cola HBC intră în categoria băuturilor vegetale](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/07/pn-adezpsd-400x250.jpg)
![Jacobs intră pe segmentul de capsule](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/07/pn-jacobs-cap-sule-400x250.jpg)