Unilever lansează Dero Pro Express, primul detergent special conceput pentru spălarea rapidă

Peste 50% dintre români consideră că prin folosirea unor cicluri scurte de spălare economisesc timp și energie, dar sunt preocupați de eficiența acestora, așa cum arată datele unui studiu realizat de Unilever în colaborare cu AHA Moments. În acest context Unilever a lansat Dero Pro Express, primul detergent special conceput pentru spălarea rapidă. Unilever lansează Dero Pro Express, primul detergent special conceput pentru spălarea rapidă. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Cu o performanță foarte bună chiar și în cele mai scurte cicluri, de doar 15 minute, Dero Pro Express elimină murdăria invizibilă, reîmprospătează hainele și le oferă un parfum intens, de lungă durată. Inovația constă în formula sa avansată, care acționează rapid, chiar și în apă rece, cu ajutorul tehnologiei Pro-S.

Combinația de enzime și alte ingrediente dezvoltată și patentată de oamenii de știință de la Unilever se activează imediat ce începe ciclul de spălare, îndepărtând în doar câteva minute murdăria zilnică și compușii care provoacă mirosuri neplăcute. În plus, parfumează rufele cu arome de lungă durată. Această inovație răspunde nevoilor în schimbare ale consumatorilor și tehnologiei în evoluție din casele lor, asigurând o curățare optimă, fără reziduuri și mirosuri neplăcute, într-un timp scurt.

Dero Pro Express se lansează pe piața din România cu trei variante: Activ –creat pentru a oferi hainelor un parfum intens și de lungă durată; Fresh – pentru îndepărtarea mirosurilor neplăcute și Ultra Care – specializat în protejarea și îngrijirea hainelor.

Unilever este unul dintre principalii furnizori mondiali de produse de Personal Care, Home Care, Beauty & Wellbeing, și Nutrition, cu vânzări de 60,8 miliarde de euro în 2024, în peste 190 de țări și produse utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni. În România și Moldova, Grupul Unilever operează pe piețele alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe și Unilever România.

GLISS_Lenghts_Filler_Full_Hair_Wonder_lansare
Schwarzkopf lansează Gliss Full Hair Wonder, gamă nouă cu cafeină și peptide 
Schwarzkopf lansează pe piața din România Gliss Full Hair Wonder, o gamă revoluționară de îngrijire a părului dedicată persoanelor care au...
Milka lansează Milka Choco Croissant. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Milka lansează Milka Choco Croissant
Milka lansează Milka Choco Croissant, un produs care redefinește răsfățul și aduce experiența ciocolatei pline de tandrețe într-o categorie...
Olympus lansează gamă nouă de lactate cu extra proteina PrOtein
Olympus România aduce pe piață o nouă gamă de lactate bogate în proteine
Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, introduce pe piață gama PrOtein, o linie inovatoare de produse lactate...
OREO x MINECRAFT FILMUL 002
Oreo intră în lumea Minecraft Filmul
Oreo lansează un parteneriat cu Minecraft Filmul pentru a celebra lansarea aventurii de familie, în exclusivitate, pe marile ecrane, din 4...
Pufina ECO 3str 8role lansare produs
Pehart Grup a lansat Pufina ECO, o gamă de produse 100% din celuloză nealbită
Pufina, brandul „tractor” al Pehart Grup, liderul industriei de producere și procesare a produselor din hârtie pentru uz casnic din România...
taft gama produse lansare noua henkel
Gamă nouă Taft x Gliss pentru îngrijirea și coafarea părului
Noua gamă inovatoare Taft x Gliss îmbină performanța în stilizare a brandului Taft cu tehnologia de îngrijire avansată Gliss, pentru a oferi...