Unilever lansează brandul Love Beauty & Planet

Unilever își extinde portofoliul de îngrijire personală prin lansarea, în România, a brandului Love Beauty & Planet, care se concentrează pe o abordare holistică, sustenabilă și responsabilă.  Unilever lansează brandul Love Beauty & Planet

Portofoliul Love Beauty & Planet cuprinde produse de îngrijire a pielii și a părului care conțin ingrediente de origine naturală, 100% vegane și fără adaos de parabeni, silicon sau coloranți, care au același ingredient-cheie: uleiul sau apa de nucă de cocos organică.

Portofoliul Love Beauty & Planet cuprinde produse pentru îngrijirea părului (șampon, balsam, șampon uscat, mască), produse pentru curățarea și îngrijirea pielii (gel de duș, loțiune pentru corp). În România, vor fi disponibile:

  •  Colecția cu unt de Muru Muru & trandafir: șampon, balsam, mască pentru păr vopsit, gel de duș, loțiune de corp
  •  Colecția cu apă de nucă de cocos & mimoză: șampon, balsam pentru volum, gel de duș, loțiune de corp
  •  Colecția cu ulei de nucă de cocos și ylang-ylang: șampon, balsam și mască pentru păr deteriorat
  •  Colecția cu rozmarin organic și vetiver: gel de duș, șampon și balsam pentru păr normal cu tendință de îngrășare
  •  Colecția cu unt de Shea și lemn de santal: gel de duș și loțiune de corp
  •  Șampon uscat cu citrice & ceai verde

Campania de comunicare a lansării noului brand se traduce printr-un mix de acțiuni de promovare: comunicare în mediul digital, activări in-store și activități de relații publice. Produsele Love Beauty & Planet este disponibil în magazinele de profil dar și on-line (douglas.ro, emag.ro, elefant.ro).

 

Olympus lansează iaurtul bio cu specific grecesc pe piața din România
Olympus lansează iaurtul bio cu specific grecesc pe piața din România
Olympus, unul dintre cei mai importanți jucători din industria locală a lactatelor, a lansat primul iaurt bio cu specific grecesc de pe piața...
Henkel relansează gama Silan Suprême
Henkel relansează gama Silan Suprême
Henkel, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală a bunurilor de larg consum, relansează gama de balsam de rufe cu parfumuri...
Sole Mizo aduce două produse noi pe piața locală
Sole Mizo aduce două produse noi pe piața locală
Distribuitorul de lactate Sole Mizo România își extinde portofoliul de produse cu două sortimente noi: Mizo Amestec Tartinabil Clasic și Mizo...
Loja Fructelor lansează gama Lem00nia
Loja Fructelor lansează gama Lem00nia
  Lem00nia, noua gamă de băuturi lansată de Loja Fructelor intră pe piața băuturilor fresh oferind consumatorilor limonada în trei...
Farmec aduce pe piață primele produse pentru bărbați sub formă de fiole
Farmec aduce pe piață primele produse pentru bărbați sub formă de fiole
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se orientează către dezvoltarea unor game de produse cosmetice specifice, prin lansarea...
Oreo își extinde portofoliul
Oreo își extinde portofoliul
Oreo, unul dintre cele mai iubite branduri de biscuiți din România, aduce pe piață două produse noi: Oreo Powder (pudră) și Oreo Crumbs...