Olympus lansează iaurtul bio cu specific grecesc pe piața din România

Olympus, unul dintre cei mai importanți jucători din industria locală a lactatelor, a lansat primul iaurt bio cu specific grecesc de pe piața locală. Olympus lansează iaurtul bio cu specific grecesc pe piața din România

“Am remarcat creșterea interesului pentru categoria bio în rândul consumatorilor care își doresc o dietă echilibrată, cu produse de cea mai înaltă calitate, obținute din ingrediente provenite de la fermieri locali. Acest lucru ne-a determinat să luăm în calcul potențialul lansării iaurtului bio cu specific grecesc, care avem certitudinea că va fi bine primit de către români”, a declarat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.

Noul iaurt este disponibil în două variante, Olympus bio cu specific grecesc 2% și Olympus bio cu specific grecesc 10%, ambele disponibile în ambalaje de 150 g. Acesta completează atât categoria produselor bio, cât și pe cea a iaurtului cu specific grecesc din portofoliul propriu.

Materia primă utilizată provine de la ferme eco-certificate din România, la fel ca în cazul tuturor lactatelor ecologice produse la fabrica de la Hălchiu.

Gama de iaurturi bio cu specific grecesc este distribuită, din luna iulie, în rețelele de supermarketuri și hipermarketuri, urmând să fie introdusă treptat și în magazinele din comerțul tradițional.

Gama de lactate bio Olympus, care cuprinde iaurt 3,5%, iaurt de băut 1,5%, kefir, sana, lapte de consum 1,7% și 3,7%, unt bio de vacă și de capră acoperă aproape toate gusturile și preferințele consumatorilor.
 

Henkel relansează gama Silan Suprême
Henkel relansează gama Silan Suprême
Henkel, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală a bunurilor de larg consum, relansează gama de balsam de rufe cu parfumuri...
Sole Mizo aduce două produse noi pe piața locală
Sole Mizo aduce două produse noi pe piața locală
Distribuitorul de lactate Sole Mizo România își extinde portofoliul de produse cu două sortimente noi: Mizo Amestec Tartinabil Clasic și Mizo...
Loja Fructelor lansează gama Lem00nia
Loja Fructelor lansează gama Lem00nia
  Lem00nia, noua gamă de băuturi lansată de Loja Fructelor intră pe piața băuturilor fresh oferind consumatorilor limonada în trei...
Farmec aduce pe piață primele produse pentru bărbați sub formă de fiole
Farmec aduce pe piață primele produse pentru bărbați sub formă de fiole
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se orientează către dezvoltarea unor game de produse cosmetice specifice, prin lansarea...
Oreo își extinde portofoliul
Oreo își extinde portofoliul
Oreo, unul dintre cele mai iubite branduri de biscuiți din România, aduce pe piață două produse noi: Oreo Powder (pudră) și Oreo Crumbs...
Metro continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”
Metro continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”
Retailerul Metro Cash & Carry România continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată” dezvoltat încă din 2016....