Un produs nou în portofoliul Zarea

Zarea, unul dintre cei mai importanţi jucători din categoria băuturilor spirtoase, lansează pe piață vinarsul Zarea 1912 XO, o băutură tribut anului de naștere al companiei.  Un produs nou în portofoliul Zarea

”Vinarsul Zarea 1912 este povestea succesului companiei Zarea, ce evidenţiază tradiţia de peste 100 de ani pe piaţa din România, marcând traseul acesteia prin istoria vinurilor spumante şi a băuturilor distilate româneşti. Aromele elegante, notele fine de stafide, vanilie, migdale și note lemnoase ale noului produs le oferă consumatorilor o experiență fascinantă a gustului”, se arată în comunicatul de lansare.

Vinarsul Zarea 1912 XO, într-o sticlă cu prezentare premium de 0,7L, se găseşte ambalat individual într-o cutie, la prețul recomandat de 110 lei. S-a investit într-un ambalaj innovator, cu un dop de cea mai bună calitate, o sticlă elegantă. Are alături un neckhanger în care este relatată o parte din istoria ZAREA de la 1912. 

Pe lângă distribuția pe toate canalele de IKA și retail, prin plasări și așezare la raft foarte avantajoasă pentru produs, ZAREA 1912 XO este prezent și în reviste de fashion, modă, auto și inovații. A câștigat două premii importante la două concursuri internaționale: dublă medalie de aur la Londra Womens Wine Spririts Awards 2019, precum și la London Superior Taste Awards 2019.

Zarea este unul din primii jucători din piața românească de băuturi alcoolice, având o tradiție de peste 100 de ani. Povestea companiei a început în 1912, când Wilhelm Mott a pus bazele unei fabrici mici de băuturi în București. În portofoliul său se regăsesc 14 branduri locale care acoperă segmentele de vinars, vin spumant, cidru, vermut, bitter și băuturi spirtoase. Potrivit celor mai recente informații financiare disponibile, Zarea a raportat în 2017 afaceri de 76,16 milioane de lei, în creștere cu aproximativ 6% față de anul precedent și un profit de 5,6 milioane de lei, în scădere față de 2016.

 

Agricola intră pe o nișă de piață
Agricola intră pe o nișă de piață
Agricola își extinde portofoliul și lansează Cocoșel de Pădure, primul pui de tip coquelet proaspăt românesc. ”Vorbim despre un pui cu...
Kaufland lansează o nouă marcă proprie de produse fără gluten și fără lactoză
Kaufland lansează o nouă marcă proprie de produse fără gluten și fără lactoză
Kaufland a lansat o nouă marcă proprie de alimente fără lactoză și fără gluten: „K-free”, destinată celor care au intoleranță la...
Promoție națională pentru brandul La Festa
Promoție națională pentru brandul La Festa
La Festa s-a pregătit pentru sezonul rece și va lansa începând cu 13 decembrie 2018 promoția națională „Eleganță pe gustul La Festa”....
Campanie pentru Meggle Creme Patisserie
Campanie pentru Meggle Creme Patisserie
În luna decembrie, Meggle de­marează o campanie de promovare dedicată brandului Meggle Creme Patisserie. „Inspirată de profesioniști, gama...
Sortimente noi de suc în portofoliul Profructta
Sortimente noi de suc în portofoliul Profructta
Profructta vine în întâmpinarea clienților cu gama de sucuri naturale ECO-presate la rece, cu sortimentele din fructe de pădure, crescute 100%...
Ediție limitată Disaronno
Ediție limitată Disaronno
Disaronno continuă în 2018 seria edițiilor speciale cu Disaronno wears Trussardi, în care brandul este asociat cu casă de modă italiană...