„Un an de tihnă” de la Napolact
Napolact, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală a lactatelor, a lansat la începutul acestui an campania „Câștigă un an de tihnă”. Consumatorii care aleg produsele Napolact și înscriu codul unic de pe ambalaj pe site-ul intihna.ro sau prin SMS la 1808 pot intra în cursa pentru o vacanță pe an, premiu cu o valoare de 60.000 lei.
În plus, participanții la noua campanie Napolact pot câștiga și alte premii precum unul din cele 77 de vouchere online în valoare de 100 de lei sau unul din cele 11 fotolii de relaxare.
În campanie pot fi înscrise coduri de la produse precum iaurt, telemea, unt sau lapte. Mai multe coduri introduse înseamnă mai multe șanse de câștig.
Campania se desfășoară în perioada 15 ianuarie – 31 martie 2018, iar valoarea totală a premiilor incluse este de 77.600 lei.
![Vinul Unirii, produsul aniversar lansat de Jidvei](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/jidvei_vinul_unirii_feteasca_regala_1-400x250.jpg)
![O nouă inovație marca Pampers](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/pampers_pure-400x250.jpg)
![Aromele Mizo Coffee Selection disponibile fără lactoză](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/pn-mizo-cafe-400x250.jpg)
![Ketchup Mutti, un nou produs Parmafood](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/11_ketchup_mutti-400x250.png)
![Eti lansează desertul Milk Burger](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/mb_lapte_si_cacao-400x250.jpg)
![Un nou sortiment Jacobs 3in1](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/jacobs_3in1-900x900-400x250.png)