Tymbark îşi întăreşte poziția pe dulciuri și snacks cu trei branduri noi

Tymbark Maspex România a lansat recent mai multe game de produse pe segmentele crackers, prăjituri ambalate şi biscuiţi sub brandurile Hatz, Tedi și Salatini Junior, ca urmare a investiţiilor de 6 milioane de euro realizate în fabrica de la Vălenii de Munte anul trecut. Tymbark îşi întăreşte poziția pe dulciuri și snacks cu trei branduri noi

Cea mai recentă lansare companiei controlate de grupul polonez Maspex Group este gama de biscuiți Tedi. ”Fără conservanţi sau coloranţi, biscuiţii Tedi se regăsesc în pachete de 50g și 100g  - petit beurre - precum şi în pachete de 34g – biscuiţi sub forma unei tablete  de ciocolată, o noutate absolută pe piaţa biscuiţilor din România. Biscuiţii Tedi sunt cel mai recent produs din portofoliul Tymbark Maspex”, se arată într-un comunicat al companiei.

Odată cu lansarea biscuiților, România este singura ţară care a produs şi a lansat, până în acest moment, sortimentele de biscuiţi sub brandul Tedi, prezent în 14 țări din regiune pe segmentul băuturilor necarbonatate pentru copii.

Valoarea proiectului de investiții este  de  6 milioane de euro, din care 2,5 milioane de euro (50% din costurile eligibile) a reprezentat ajutor de stat. Destinația fondurilor a vizat realizarea de investiții în active corporale (instalații tehnice și echipamente de producție), pentru extinderea capacității de producție existente și pentru diversificarea activității prin fabricarea unor noi tipuri de produse.

Tot ca rezultat al proiectului de investiții, compania a lansat la finele anului trecut gama Salatini Junior, Primii crackers pentru copii, pe piața din România.  De asemenea, o lansare importantă pentru Tymbark a fost noul  brand Hatz cu produse de tipul prăjiturilor glazurate și neglazurate (cake – bars), biscuiților simpli și biscuiți multi-cereale.

Tymbark a intrat pe piaţa românească în 1996 şi în prezent este unul din cei mai mari investitori polonezi din România.  La acest moment, portofoliul companiei cuprinde produse instant cum ar fi Chocolatta La Festa, La Festa 3in1 şi Cappuccino La Festa, ceaiurile instant Ekland, cacao și cereale Brumi, cremă pudră pentru cafea Coffeeta, biscuiți cu cereale și mini-cakes Hatz, precum şi sucurile, nectarurile şi băuturile răcoritoare Tymbark, Tedi, Ciao şi Figo, dar și energizantul Tiger.

Penny Market optimizează formatul de magazin urban
Penny Market optimizează formatul de magazin urban
În 20 februarie, Penny Market Luică (București, str. Luică 62 – 64) își redeschide porțile cu un format îmbunătățit‚ adaptat nevoilor...
Cum a ajuns Nutline un brand internaţional
Cum a ajuns Nutline un brand internaţional
Lider pe piaţa seminţelor din România, brandul Nutline a fost lansat de Intersnack în Germania, ca motor de creştere al companiei pe unul...

În anul 2007, prin preluarea  companiei Arnos (Oradea), în oferta de produse a companiei au aparut pastele făinoase. Începând cu februarie 2013, compania noastră   deţine brand-urile Salatini, Tismana, Rollini d’Oro,  precum şi liniile de fabricaţie a acestor produse. Tymbark Maspex România dispune de un complex modern de producţie şi depozitare  situat în oraşul  Vălenii de Munte, judeţul Prahova.

Carslberg va introduce sticle din lemn pentru bere
Carslberg va introduce sticle din lemn pentru bere
Carlsberg a anunţat semnarea unui acord pentru dezvoltarea primei sticle complet biodegradabile de bere, realizat[ din fibre de lemn. Compania a...
Carrefour continuă experimentele pe formatul hypermarket
Carrefour continuă experimentele pe formatul hypermarket
Carrefour va deschide un “hypermarket al viitorului”, în Belgia, scrie publicaţia de profil Gondola. Este un proiect la care au lucrat mai...
Edenred şi Up România lansează cardurile de masă în România
Edenred şi Up România lansează cardurile de masă în România
În urma adoptării de către Guvern a proiectului de Hotărâre privind acordarea tichetelor de masă în format electronic, principalii jucători...