Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată

Tuborg extinde portofoliul cu un nou produs inovator, dedicat verii, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4,2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Vizual Tuborg ICE 002

Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special pentru sticle cu sistem de tragere cu inel, folia de protecție pentru cutiile de bere sau prima sticlă de 750 ml.

Tuborg ICE este la rândul său un produs cool, modern, ideal în sezonul cald, care are la bază o rețetă unică și o metodă de filtrare la temperatură scăzută, ce păstrează aroma și gustul autentic al berii. Imaginea produsului sugerează senzația de prospețime și răcorire, iar mixul cromatic modern al etichetei este foarte atrăgător pentru consumatorii tineri și nu numai, care își pot schimba perspectiva zilelor toride de vară cu Tuborg ICE.

„Tuborg ICE vizează o nouă abordare a segmentului de bere light și reprezintă un pilon important în strategia noastră de extindere a portofoliului Tuborg, produsul având un potențial considerabil de a-și îndeplini rolul de extensie de gamă, alături de Tuborg Regular și Tuborg 0.0%. Tuborg este prin definiție un brand mereu actual, cu spirit tânăr, care ne provoacă permanent să ne adaptăm și să fim creativi, cu un pas înaintea tendințelor într-o continuă dinamică”, spune Sorin Buzea, Senior Brand Manager Tuborg.

Lansată sub sloganul „Ice Your World. Why not!”, Tuborg ICE are un conținut de alcool de 4,2% și este disponibilă în sticle de 330 ml, ambalajul cu design recognoscibil al berii Tuborg. Lansarea este însoțită de o amplă campanie de comunicare, ce vizează atât mediile convenționale de promovare, cât și asocierea cu evenimente și proiecte speciale.

Borotalco Pure relansare Progresiv
BOROTALCO relansează gama Pure
Descoperiți noua experiență Borotalco Pure: un plus de eficacitate într-un deodorant delicat, inovator, cu 0% săruri de aluminiu și 0%...
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
Sheba, brandul de hrană umedă pentru pisici din portfoliul Mars, anunță o nouă identitate de brand și un nou portofoliu de produse, cu texturi,...
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
Detergentul Perwoll a fost relansat cu o formulă mai eficientă, prin care hainele sunt reînnoite după doar zece spălări repetate.  Noua...
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
Unilever lansează noua gamă de produse Domestos Power Foam, cu o formulă de curățare inovatoare cu spumă activă, fără miros de clor,...
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
Având ca target principal Millenials și Generatia Z, Chilly dorește să aducă o abordare deschisă și pozitivă în ceea ce priveste modul în...
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
Waterdrop lansează o nouă colecție de recipiente reutilizabile, waterdrop® Signature Green, un pas firesc pentru a rămâne mereu în echilibru,...