Tuborg aduce berea 1664 Blanc într-un nou ambalaj pe piața din România

1664 Blanc, berea franțuzească super premium recunoscută pentru eleganța gustului și stilul inconfundabil, lansează pe piața din România doza de 0,5L, care completează portofoliul existent - sticla de 0.33L și berea la draft. 1664 Blanc

Extinderea de portofoliu face parte din strategia de dezvoltare a acestei mărci, marcată și printr-o nouă platformă de comunicare, sub sloganul Good Taste with a Twist. Declarația mărcii subliniază filozofia acestui brand unic, de a aduce mai aproape de consumatorii români un stil de viață îndrăzneț, jucăuș, relaxat și incredibil de șic.

„Pe piața din România, sticla albastră 1664 Blanc este emblematică și recognoscibilă, iar lansarea dozei de 0.5L reprezintă un pas important pentru consolidarea prezenței brandului pe piața locală. Acest format este adaptat preferințelor locale, care ne permite să răspundem și nevoii de accesibilitate în retail și să extindem ocaziile de consum. Ne dorim ca 1664 Blanc să devină alegerea naturală pentru cei care apreciază rafinamentul, dar și nonconformismul – atât acasă, cât și în afara casei. Mai multă prospețime, mai multă savoare, bineînțeles, with a twist”, a declarat Simona Potecu, Vicepreședinte Marketing Tuborg România, companie ce deține marca 1664 Blanc în portofoliu în România.

Gustul fin al 1664 Blanc, rezultat al combinației unice și răcoritoare de citrice și coriandru, senzația de prospețime și versatilitatea sa, fac ca această bere să fie alegerea ideală pentru cei care apreciază calitatea și eleganța.

Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piața locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție greenfield. Tuborg România are un portofoliu format din mărci internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include mărcile de bere Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, 1664 Blanc, Bucur, cidrul Somersby, precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

AslaVital relansare gama investitii de jumatate de milion de euro
Farmec relansează Aslavital în urma unei investiții de jumătate de milion de euro
Aslavital, una dintre cele mai longevive mărci din portofoliul Farmec, este relansată într-o formulă nouă, cu ingrediente revoluționare și...
Costi Vasile, Director de Marketing Henkel Romania la evenimentul de relansare Syoss
Henkel relansează brandul Syoss sub semnătura „You. Intensified.”
Syoss marchează un nou capitol sub semnătura „You. Intensified.”, marcând o relansare importantă ce reconfirmă misiunea brandului: oferirea...
Unilever lansează Dero Pro Express, primul detergent special conceput pentru spălarea rapidă. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever lansează Dero Pro Express
Peste 50% dintre români consideră că prin folosirea unor cicluri scurte de spălare economisesc timp și energie, dar sunt preocupați de...
GLISS_Lenghts_Filler_Full_Hair_Wonder_lansare
Schwarzkopf lansează Gliss Full Hair Wonder, gamă nouă cu cafeină și peptide 
Schwarzkopf lansează pe piața din România Gliss Full Hair Wonder, o gamă revoluționară de îngrijire a părului dedicată persoanelor care au...
Milka lansează Milka Choco Croissant. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Milka lansează Milka Choco Croissant
Milka lansează Milka Choco Croissant, un produs care redefinește răsfățul și aduce experiența ciocolatei pline de tandrețe într-o categorie...
Olympus lansează gamă nouă de lactate cu extra proteina PrOtein
Olympus România aduce pe piață o nouă gamă de lactate bogate în proteine
Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, introduce pe piață gama PrOtein, o linie inovatoare de produse lactate...