Transavia, o nouă campanie de comunicare, la 100 de ani de România
La 100 de ani de la Marea Unire, Transavia , liderul pieței cărnii de pasăre din România, face un pas în afara categoriei și propune un exercițiu de imagine dur, dar absolut real, adaptat societății actuale.
Astfel, la 100 de ani de România, avem ce sărbători? Suntem mândri de ceea ce suntem? Lucrurile ar fi putut fi altfel? Sunt întrebări pe care ar fi trebuit să ni le punem de mai multă vreme. Într-o societate în care cinstea, integritatea și respectul par să fie doar un set de principii lăsate în urmă, Transavia încearcă să reamintească tuturor că fără ele nu putem deveni mai buni. Iar celebrarea centenarului poate fi un moment important pentru a discuta și despre ceea ce pare că ne lipsește. Toate acestea într-un spot TV, atipic și memorabil, produs de Transavia cu ajutorul agenției Papaya Advertising.
„Simplu și eficient, noi ne respectăm promisiunea făcută consumatorilor de pretutindeni prin Well Made in Romania, promisiune comunicată direct pe ambalajul Fragedo prin iconul Calitate premium asumată de familia fondatoare. Dorim să transmitem consumatorilor că ceea ce cumpără nu e doar un pui, ci rezultatul unui anume mod de a face lucrurile. Iar acest mod este posibil doar dând dovadă de integritate în ceea ce facem, evitând orice fel de compromis. Suntem un business de familie, iar în familia noastră, să câștigi respectul celorlalți e o onoare, dar și o mare responsabilitate. Noi am obținut-o făcând lucrurile exact așa cum trebuie.” declară Ioan Popa, președintele Transavia.
Transavia, un business de familie cu capital integral românesc, este o afacere construită de la zero, producând de peste 27 de ani produse din carne de pui.