Sortimente noi de iaurt cu mix de cereale, semințe și fructe confiate, de la Activia

Activia, brand aflat în portofoliul producătorului Danone, lansează două noi produse pe piața din România – iaurturile cu mix de cereale, semințe și fructe confiate. Sortimente noi de iaurt cu mix de cereale, semințe și fructe confiate, de la Activia

Noile iaurturi Activia Musli, Merișoare și Semințe de Dovleac și Activia Musli, Migdale, Quinoa și Chia au fost create pentru a oferi o gustare hrănitoare, oriunde te-ai afla. Pe lângă designul atractiv, cu o formă adaptată cerințelor consumatorilor, noile ambalaje ale iaurturilor Activia includ și o linguriță în interiorul capacului, ce îți permite să le savurezi oricând și oriunde.

La baza iaurturilor Activia se află fermentul unic Bifidus ActiRegularis, fiecare produs conținând peste 4 miliarde de fermenți Bifidus ActiRegularis care ajung în flora intestinală și contribuie la echilibrul organismului. Prin varietatea profilurilor nutriţionale, iaurturile Activia sunt adecvate oricărui moment de consum şi sunt uşor de integrat chiar și în diete speciale, precum regimurile hipocalorice, hipolipidice sau hipoglucidice.

Brandul de lactate proaspete Activia este în prezent consumat în 70 de țări, de pe 5 continente. Activia este produs în fabrica Danone din București și a fost lansat pe piața românească în anul 2001, în prezent având un portofoliul cu peste 20 de sortimente de iaurturi cu Bifidus ActiRegularis, acoperind toate preferințele consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, cât și gama de mic dejun, cu topper de cereale, iaurturi cu semințe (natur sau cu fructe și cereale).


 

Sano lansează o nouă gamă de balsamuri
Sano lansează o nouă gamă de balsamuri
Sano România extinde portofoliul de produse cu o nouă gamă de balsamuri pentru țesături, creată de experți internaționali în parfumuri....
Coca-Cola România lansează Lemonade by Cappy
Coca-Cola România lansează Lemonade by Cappy
Coca-Cola România a lansat un nou produs pe piața locală – Lemonade by Cappy – o băutură răcoritoare necarbogazoasă, cu suc și pulpă de...
Coca-Cola lansează un produs inovator exclusiv în România
Coca-Cola lansează un produs inovator exclusiv în România
Coca-Cola lansează, exclusiv în Romania, băutura Coca-Cola Specialty cu un mix inedit de arome de fructe și extracte de plante: caise și pin,...
Toortitzi cu ciocolată de la Alka
Toortitzi cu ciocolată de la Alka
Alka își extinde portofoliul de Toortitzi și lansează două noi sortimente: Toortitzi glazurați cu ciocolată cu lapte și Toortitzi glazurați...
 Airwaves,  o nouă campanie promoțională
Airwaves, o nouă campanie promoțională
Airwaves lansează o nouă campanie promoțională și pune la bătaie o excursie de cinci zile în Alpi, pentru două persoane. Pentru a intra în...
InstaDans, o nouă campanie de la Sugus
InstaDans, o nouă campanie de la Sugus
Pentru al treilea an consecutiv, Sugus revine cu o campanie de vară care susține distracția #supermegaextradiferita a copiilor. Începând cu...