Schwarzkopf lansează Gliss Full Hair Wonder, gamă nouă cu cafeină și peptide 

Schwarzkopf lansează pe piața din România Gliss Full Hair Wonder, o gamă revoluționară de îngrijire a părului dedicată persoanelor care au păr fragil, subțire sau lipsit de strălucire. Dezvoltată pe baza unor ingrediente active puternice – cafeină și peptide – noua linie de produse promite rezultate vizibile: un păr mai dens în doa șase săptămâni, atunci când este utilizată regulat ca parte a rutinei de îngrijire. GLISS_Lenghts_Filler_Full_Hair_Wonder_lansare

Cafeina, recunoscută pentru proprietățile sale de stimulare a rădăcinii firului de păr, prelungește faza de creștere și contribuie astfel la un aspect mai bogat al părului de lungă durată. Peptidele completează acțiunea, protejând structura firului de păr, întărindu-l din interior spre interior, pentru un păr vizibil mai puternic și mai rezistent la rupere. Îmbinând aceste ingrediente cu expertiza consacrată Schwarzkopf în repararea părului și formulele consacrate ce oferă un păr cu până la 100% mai puternic (în comparație cu părul netratat), noua gamă Gliss Full Hair Wonder oferă o transformare vizibilă: păr care se simte și arată mai dens, mai sănătos și mai rezistent.

Cele cinci produse din gama Schwarzkopf Gliss Full Hair Wonder sunt testate dermatologic, cu formule fără ingrediente de origine animală și aprobate conform standardelor internaționale de testare a animalelor (PETA). Ambalajele sunt realizate parțial sau integral din materiale reciclate, reflectând angajamentul brandului față de sustenabilitate.

Noua gamă Gliss Full Hair Wonder cuprinde:

Șamponul Gliss Full Hair Wonder (250 ml) – cu 92% ingrediente de origine naturală, inclusiv apă, curăță delicat părul fragil și stimulează creșterea de la rădăcină. Formula vegană nu conține silicon, iar recipientul este fabricat din 80% plastic reciclat.
Balsamul Gliss Full Hair Wonder (200 ml) – contribuie la netezirea și întărirea firului de păr, ajută la descurcarea părului. Formula ce conține 95% ingrediente de origine naturală.
Balsamul Express Repair Gliss Full Hair Wonder (200 ml) – fără clătire, oferă protecție termică de până la 230°C și ajută la descurcarea părului. Formula de produs conține 87% ingrediente de origine naturală, iar recipientul este realizat integral din plastic reciclat (excluzând capacul și eticheta).
Serul pentru scalp și activarea rădăcinilor Gliss Full Hair Wonder (100 ml) – un tratament intensiv care se aplică direct pe scalp pentru a stimula activitatea foliculilor de păr. Formula cu cafeină conține 96% ingrediente de origine naturală. Se aplică dimineața și seara, pe părul umed sau uscat, se masează ușor și se lasă câteva secunde pentru a fi complet absorbit și nu necesită clătire.
Serul pentru lungimi Gliss Full Hair Wonder Lengths Filler (100 ml) – tratament pentru lungimea firului de păr, conceput pentru părul fragil și lipsit de strălucire. Combină sistemul HAPTIQ cu peptidele pentru un efect de densitate în doar 6 săptămâni (vs. părul netratat). Formula include 96% ingrediente de origine naturală și poate fi aplicat zilnic, fără clătire.

Utilizate împreună – tratamentele pentru scalp și lungime, alături de șampon și balsam – produsele Schwarzkopf Gliss Full Hair Wonder creează un sistem complet de îngrijire a părului.

Sofia Vergara, noua ambasadoare globală Schwarzkopf Gliss

Începând cu luna martie 2025, Sofia Vergara devine imaginea internațională a brandului Schwarzkopf Gliss. Actrița columbiană, recunoscută pentru energia sa carismatică și părul său bogat, se alătură misiunii brandului de a celebra frumusețea fiecărui tip de păr și de a promova încrederea de sine prin îngrijire personalizată. Campania globală „For Every You” va însoți această colaborare, punând accent pe diversitate, autenticitate și expresie personală.

„Faptul că am devenit ambasadoarea globală Schwarzkopf în 2024 a fost un moment important în cariera mea. Este un brand care rezonează cu viziunea mea de a celebra puterea exprimării de sine și a încrederii personale. Atunci când ești în fața camerei, încrederea contează enorm, iar un păr sănătos și bogat are un rol esențial în stima de sine. Tocmai de aceea sunt mândră să colaborez cu Schwarzkopf GLISS – un brand care protejează ceea ce mă face să mă simt puternică și îmi susține frumusețea din interior!”, a declarat Sofia Vergara, actriță și producătoare de film & Ambasadoare globală Schwarzkopf Gliss Full Hair Wonder.

Sofia Vergara este o actriță de renume, nominalizată la Emmy, Globurile de Aur și SAG. În 2024, a jucat rolul principal și a fost producător executiv al miniseriei Netflix Griselda. Este cunoscută în întreaga lume pentru interpretarea iconică a personajului „Gloria Delgado-Pritchett” din serialul Modern Family, câștigător a cinci premii Emmy. Totodată, este jurat în popularul show America’s Got Talent, difuzat de NBC. Dincolo de cariera sa artistică, Sofia Vergara este o voce puternică a diversității, vorbind deschis despre parcursul său de la Columbia la Hollywood.

Schwarzkopf este un brand-umbrelă al companiei Henkel. Cu peste 120 de ani de experiență și know-how, este unul dintre cei mai importanți furnizori de produse de îngrijire a părului la nivel mondial. Cinci hub-uri globale, 90 de centre de formare și o rețea de peste jumătate de milion de stiliști fac din Schwarzkopf EXPERTul în materie de păr. Peste 2,1 milioane de consumatori folosesc produsele Schwarzkopf în fiecare zi: de la brandul de colorare Schwarzkopf GLISS, la cel de îngrijire Schwarzkopf Gliss și până la cel de stilizare Schwarzkopf Taft.

Cu brandurile, inovațiile și tehnologiile sale, Henkel deține poziții de lider de piață la nivel mondial în afaceri industriale și de consum. Divizia Henkel Adhesive Technologies este lider global pe piața de adezivi. Divizia Henkel Consumer Brands, deține poziții de lider în categoriile de îngrijire a părului, dar și detergenți și produse de îngrijire a casei pe multe piețe și categorii din întreaga lume. Cele mai puternice branduri ale companiei sunt Loctite, Persil și Schwarzkopf.

Sustenabilitatea are o tradiție lungă în istoricul Henkel, iar compania are o strategie clară de sustenabilitate cu obiective specifice. Henkel a fost fondată în 1876 și are astăzi o echipă diversă de peste 50.000 de oameni din întreaga lume – uniți de o cultură organizațională puternică, valori bine definte și un scop comun: „Pionieri dedicați pentru binele generațiilor”.

OREO x MINECRAFT FILMUL 002
Oreo intră în lumea Minecraft Filmul
Oreo lansează un parteneriat cu Minecraft Filmul pentru a celebra lansarea aventurii de familie, în exclusivitate, pe marile ecrane, din 4...
Pufina ECO 3str 8role lansare produs
Pehart Grup a lansat Pufina ECO, o gamă de produse 100% din celuloză nealbită
Pufina, brandul „tractor” al Pehart Grup, liderul industriei de producere și procesare a produselor din hârtie pentru uz casnic din România...
taft gama produse lansare noua henkel
Gamă nouă Taft x Gliss pentru îngrijirea și coafarea părului
Noua gamă inovatoare Taft x Gliss îmbină performanța în stilizare a brandului Taft cu tehnologia de îngrijire avansată Gliss, pentru a oferi...
Microenergy
Waterdrop lansează gama Microenergy cu conținut de cofeină naturală
Waterdrop anunță completarea gamei Microenergy cu două noi arome - cherry boost și mango boost. Din gamă face parte și berry boost, aromă...