Santal aduce noutăți pe piața sucurilor naturale de fructe

Parmalat România, producătorul brandului Santal și unul dintre cei mai importanți producători de sucuri naturale de fructe din România, își diversifică portofoliul cu încă o gamă de sucuri 100% naturale – Santal 100% NFC (not from concentrate n.r.). Santal 100% NFC este un suc obținut prin stoarcerea directă a fructelor, devenind astfel o alternativă demnă de luat în seamă pentru sucul proaspăt stors acasă. Acest produs își propune să se adreseze unui target preocupat de tot ceea ce înseamnă viața sănătoasă și lifestyle. Ambalajul Santal 100% NFC se încadrează în aceeași linie grafică a sucurilor Santal și este semnalizat printr-o panglică și o ștampilă ce indică faptul că sucul din interior are conținut de fruct 100% și este obținut prin stoarcere directă, fără alte adaosuri sau procedee intermediare.
Pe piața din România, Santal 100% NFC este disponibil în două variante: Santal Portocale 100% NFC și Santal Mere 100% NFC. Santal aduce noutăți pe piața sucurilor naturale de fructe

PepsiCo lansează Star Fun
PepsiCo lansează Star Fun
PepsiCo își extinde portofoliul și lansează peletele din cartofi cu arome naturale Star Fun. Noua gamă se conturează ca două lumi diferite,...
Produse noi de îngrijire personală de la Dove
Produse noi de îngrijire personală de la Dove
Unilever își extinde gama de produse de îngrijire personală, lansând săpunul-cremă Dove Pink și cremele de mâini Dove Nourishing Secrets....
Eti aduce pe piața locală biscuiții Kombo
Eti aduce pe piața locală biscuiții Kombo
Producătorul Eti European Food Industries continuă să-și dezvolte portofoliul de produse, cea mai recentă lansare fiind biscuiții Kombo....
Nestlé lansează programul „Nestlé for Healthier Kids”
Nestlé lansează programul „Nestlé for Healthier Kids”
Nestlé a lansat inițiativa globală „Nestlé for healthier kids”. Programul include intensificarea eforturilor de îmbunătățire și inovare...
Înghețata Napoca, într-un ambalaj nou
Înghețata Napoca, într-un ambalaj nou
Pentru că ambalajul are un rol important în procesul de cumpărare al unei înghețate, Unilever a împrospătat aspectul tuturor înghețatelor...
Zuzu Dolce lansează All’Italiana
Zuzu Dolce lansează All’Italiana
Zuzu Dolce, plăcerea nevinovată a consumatorilor de Zuzu, a creat desertul inspirat de ingredientele Italiei - Dolce All’Italiana. Noua gamă de...