România aderă la cel mai mare program european de nutriție

Edenred, în parteneriat cu Institutul Național de Sănătate Publică, lansează în România programul FOOD (Fighting Obesity through Offer and Demand) prin campania “Hai la 1 la masă! Ia o pauză pentru sănătate”. Astfel, România devine a 10-a țară care implementează cel mai amplu proiect european de promovare a obiceiurilor nutriționale sănătoase în timpul zilei de lucru. România aderă la cel mai mare program european de nutriție

Cu ocazia zilei internaționale World Food Day, care este sărbătorită în fiecare an pe 16 octombrie în țările membre ONU, România aderă la un proiect european lansat în 2011, menit să schimbe mentalitatea și obiceiurile alimentare ale românilor. Misiunea programului FOOD prin intermediul campaniei educaționale “Hai la 1 la masă! Ia o pauză pentru sănătate” este să crească gradul de conștientizare al importanței pauzei de prânz care este un generator de energie mentală și fizică și ajută la obținerea unui echilibru între viața profesională și personală.

În calitate de coordonator al programului FOOD, Edenred a realizat un studiu în 2018 pe un eșantion de peste 25.000 de angajați și 1.400 de proprietari de restaurante în opt țări europene (Austria, Belgia, Cehia, Franța, Italia, Portugalia, Slovacia și Spania) pe tema alimentației în timpul zilei de lucru. Cel de-al șaptelea barometru FOOD a evidențiat câteva tendințe clare în rândul angajaților: creșterea cererii pentru mese sănătoase și echilibrate, rolul din ce în ce mai important pe care companiile îl pot juca în îmbunătățirea stării de bine a angajaților și interesul general pentru tehnologie în încurajarea alimentației sănătoase.

Potrivit barometrului FOOD 2018, aproape 75% din europeni își iau timp pentru pauza de prânz, cu 5% mai mult decât în 2014. Cu toate acestea, 27% dintre aceștia aleg să ia prânzul chiar la biroul la care lucrează. 94% dintre belgieni mânăncă în mod regulat la birou, în timp ce în Franța pauza de masă în afara biroului este sfântă. 26% dintre angajații francezi ies la restaurant în mod constant, luând în calcul prețul și proximitatea. Sunt întrecuți de slovaci, care ies la restaurant în pauza de
prânz în proporție de 34% și de italieni cu 39%. Aceștia preferă avantajele mâncărurilor proaspăt gătite și sănătoase.

Cât durează pauza de prânz în România?

Potrivit unui studiu Edenred, 50% dintre angajații din România acordă mai puțin de 30 de minute mesei de prânz spre deosebire de alte țări europene unde doar un procentaj de 23% din angajați alocă acest timp.
“Campania «Hai la 1 la masă! Ia o pauză pentru sănătate» este o inițiativă pentru normalitate în stilul de viață al angajaților. Pauza de prânz este un ritual care îmbunătățește calitatea vieții și a sănătății, motiv pentru care pledăm pentru a-l introduce în cultura companiilor”, spune Dana Sîntejudean, CEO Edenred România și Moldova. “Partenerierea cu Institutul Național de Sănătate Publică atestă importanța acestei inițiative, iar afilierea României la programul FOOD ne aduce un pas mai aproape de bunele practici europene”, a adăugat Dana Sîntejudean.

În România, peste 2,5 milioane de angajați primesc tichete de masă de la angajatori.
Edenred deservește peste 35.000 de companii-client și un milion de utilizatori pentru carduri și tichete de masă Ticket Restaurant®, tichete cadou, carduri cadou, tichete de creșă, vouchere de vacanță, tichete sociale, precum și carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri. Peste 3.400 de restaurante la nivel național acceptă cardurile și tichete de masă Ticket Restaurant® Edenred.

 

Campanie de comunicare marca Mogyi
Campanie de comunicare marca Mogyi
Mogyi a lansat în luna septembrie campania de comunicare ”Alunele Mogyi. De neînlocuit din 1999”. Campania, pe lângă spoturile TV, spotul...
Zuzu lansează iaurtul Divin
Zuzu lansează iaurtul Divin
Zuzu, brandul inovator al companiei Albalact, a lansat Divin, o nouă gamă de iaurturi cremoase, intense. Zuzu Divin este un iaurt divin de fin și...
Noua gamă Aslavital Mineralactiv
Noua gamă Aslavital Mineralactiv
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, modernizează gama Aslavital Mineralactiv prin adaptarea la noile trenduri în domeniul...
Ficosota Marketing lansează Semana Euphoria
Ficosota Marketing lansează Semana Euphoria
Noua gamă de balsam de rufe Semana Euphoria, cu parfumuri super concentrate este disponibilă în trei variante de produs - Fresh , Fruity și...