Rio Mare extinde gama de Pate cu ton
6 octombrie 2023
|
Rio Mare, lider pe segmentul pateurilor pe bază de ton, își completează gama cu un nou sortiment: pate de ton cu morcovi.
Cu un conținut ridicat de ton (40%) și morcovi (20%), este ideal pentru a fi întins pe pâine, dar și pentru a decora aperitive. De asemenea, este excelent pentru un plus de culoare și gust cu legume crude sau gătite.
Pateurile Rio Mare sunt produse în Italia, fără conservanți, fiind perfecte pentru a le savura alături de familie și prieteni, în diferite momente ale zilei. Gama Rio Mare Pate va fi susținută în perioada octombrie - noiembrie de o campanie amplă pe toate canalele de comunicare, încluzând promovare pe TV, în mediul online, outdoor și în social media.
Apivita își extinde portofoliul de produse anti-aging
După 7 ani de cercetare, Apivita se reinventează și intră într-o noua eră pe zona tratamentelor anti-îmbătrânire, prezentând noua gamă...
Produse noi în portofoliul Borotalco
Borotalco își extinde portofoliul de antiperspirante cu o gamă dedicată exclusiv bărbaților: Borotalco Men. Aceasta include Borotalco Men...
Tokinomo obține un nou premiu global la Convrt Awards - New York
Campania "Fanta Mistério", din Brazilia, desfășurată cu Tokinomo Shelfobot, a câștigat premiul Convrt pentru visual merchandising datorită...
Nescafé susține extinderea Pădurii de Miere Nestlé printr-o campanie națională
Nescafé premiază în această toamnă consumatorii printr-o campanie inedită cu premii, în care fiecare înscriere unică înseamnă o șansă...
Tandem lansează un vin spumant
După 45.000 de sticle vândute în primul an de existență, colecției Tandem, un proiect născut din parteneriatul dintre crama Liliac și Castel...
Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România
Johnnie Walker lansează campaniei Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra...