Produsele Cris-Tim au primit certificarea internațională “fără gluten”

Grupul Cris-Tim a fost certificat de către Asociația Română pentru Intoleranță la Gluten (ARIG), asociație membră cu drepturi depline al Asociației Societăților Europene de Celiachie.  Produsele Cris-Tim au primit certificarea internațională “fără gluten”

Mai mult de jumătate dintre produsele aparținând brandurilor Cris-Tim, Matache Macelaru’ și Obrăjori au certificarea internațională “fără gluten” obținută în urma auditului Asociației Române pentru Intoleranță la Gluten (ARIG). Această certificare este semnalizată pe ambalaje prin simbolul Spicului Tăiat (Crossed Grain), singurul standard internațional care certifică siguranța produselor fără gluten.

În cazul Cris-Tim, certificarea garantează că produsele pe care apare această siglă sunt fabricate într-un mediu necontaminat, pe o linie de producție dedicată acestui proces, folosind ingrediente care, la rândul lor, nu conțin gluten.

“Încă din 2017, când am lansat Eticheta curată, am subliniat lipsa glutenului din produsele noastre. Știm că intoleranța la această proteină este o problemă în creștere, vedem asta și din întrebările pe care le primim de la consumatorii noștri, de aceea vrem să le oferim tuturor opțiuni sănătoase la raft. Cu cele peste 80 de sortimente de salamuri, șunci, specialități, cremwurști și alte mezeluri fără gluten, îi asigurăm pe cei care suferă de această afecțiune că pot consuma produsele pe care le iubesc, fără grijă. Ne bucurăm să fim printre primii producători locali care au solicitat și obținut această certificare în România, la nivelul întregii game de produse”, a declarat Radu Timiș Jr, Director Comercial Cris-Tim.

Printre cele peste 80 de produse certificate cu simbolul Spicului Tăiat se numără Salamul Săsesc, salamul de vară, salamul bănățean, salamul potcoavă de la Cris-Tim, mușchiul țigănesc, mușchiul Azuga, mușchiul file afumat, cârnații oltenești și afumați de la Matache Măcelaru și multe alte sortimente. Produsele din gama Obrăjori, pentru copii, sunt și ele certificate “fără gluten”.
 

 Sortimente noi de iaurt în portofoliul Activia
Sortimente noi de iaurt în portofoliul Activia
Activia își completează gama de iaurturi cu semințe și lansează cinci noi variante de gustări hrănitoare și delicioase. Ingredientele cheie...
Portofoliul JDE se îmbogățește cu specialitățile Jacobs Cappuccino
Portofoliul JDE se îmbogățește cu specialitățile Jacobs Cappuccino
Jacobs Douwe Egberts Ro, filiala locală a grupului cu acelaşi nume, își extinde portotoliul de produse cu gama Jacobs Cappuccino, în categoria...
 Unilever lansează brandul Plant Line
Unilever lansează brandul Plant Line
Producătorul Unilever își extinde portofoliul de produse de îngrijire personală și lansează brandul Plant Line. Noile produse reprezintă...
O nouă campanie Timișoreana
O nouă campanie Timișoreana
Timișoreana reaprinde pasiunea pentru fotbalul românesc. Dedicată adevăraților eroi din fotbal, cei care-l joacă plini de pasiune și...
Sortimente noi de cafea în portofoliul Lavazza
Sortimente noi de cafea în portofoliul Lavazza
Lavazza a lansat recent pe piața locală brandul de cafea Tierra, disponibil în trei sortimente diferite: Bio Organic, Single Origin...
Johnson’s, cea mai amplă campanie de relansare de la înființare
Johnson’s, cea mai amplă campanie de relansare de la înființare
Johnson’s anunță cea mai amplă campanie de relansare a mărcii după 125 de ani de la înființare. Producătorul lansează peste 35 de produse...