Prefera Foods lansează supa ”de Azi” în categoria fresh
Portofoliul de supe al Prefera Foods cuprinde: supă cremă de linte, supă cremă de roșii, supă cremă de broccoli, supă cremă de mazare, supă cremă cu hribi, toate la 390 g, în borcane de sticlă.
”de Azi” este prima marcă națională de produse fresh cu supă în borcan de sticlă, un ambalaj foarte practic, pretabil pentru a fi încălzit la cuptorul cu microunde, dar care apoi poate fi reutilizat. Spre deosebire de plastic, sticla nu afectează gustul conținutului. Sticla protejează cel mai bine calitatea produselor și le prelungește termenul de valabilitate, ceea ce e important când nu folosești conservanți.
Deși este ambalată automat, pe o linie de sticlă, supa de Azi are gustul unei supe făcute în casă. Rețeta este curată iar ingredientele sunt bine alese, astfel încât consumatorul are la îndemână o opțiune sănătoasă și gustoasă.
În ultimii ani piața de mâncare fresh s-a dezvoltat tot mai mult, în special în zona de mărci private. La momentul lansării, pe rafturile retailerilor categoria de supe fresh era aproape inexistentă. Însă odată cu schimbarea contextului socio-economic (schimbarea ritmului de viață, a nivelului de trai, etc.), a apărut o reală nevoie pentru consumul produselor de Azi.
Supa de Azi este preparată din legume, apă, condimente și un strop de ulei de floarea-soarelui și nu conține coloranți, conservanți, gluten sau lactoză.
Lansarea gamei de Azi, care cuprinde și smoothie-uri, vine după o investiție de aproximativ 4 milioane de euro pentru dezvoltarea categoriei de mâncare ready to eat.