Prefera Foods lansează supa ”de Azi” în categoria fresh

Portofoliul de supe al Prefera Foods cuprinde: supă cremă de linte, supă cremă de roșii, supă cremă de broccoli, supă cremă de mazare, supă cremă cu hribi, toate la 390 g, în borcane de sticlă. Prefera Foods lansează  supa ”de Azi”  în categoria fresh

”de Azi” este prima marcă națională de produse fresh cu supă în borcan de sticlă, un ambalaj foarte practic, pretabil pentru a fi încălzit la cuptorul cu microunde, dar care apoi poate fi reutilizat. Spre deosebire de plastic, sticla nu afectează gustul conținutului. Sticla protejează cel mai bine calitatea produselor și le prelungește termenul de valabilitate, ceea ce e important când nu folosești conservanți.

Deși este ambalată automat, pe o linie de sticlă, supa de Azi are gustul unei supe făcute în casă. Rețeta este curată iar ingredientele sunt bine alese, astfel încât consumatorul are la îndemână o opțiune sănătoasă și gustoasă.

În ultimii ani piața de mâncare fresh s-a dezvoltat tot mai mult, în special în zona de mărci private. La momentul lansării, pe rafturile retailerilor categoria de supe fresh era aproape inexistentă. Însă odată cu schimbarea contextului socio-economic (schimbarea ritmului de viață, a nivelului de trai, etc.), a apărut o reală nevoie pentru consumul produselor de Azi.

Supa de Azi este preparată din legume, apă, condimente și un strop de ulei de floarea-soarelui și nu conține coloranți, conservanți, gluten sau lactoză.

Lansarea gamei de Azi, care cuprinde și smoothie-uri, vine după o investiție de aproximativ 4 milioane de euro pentru dezvoltarea categoriei de mâncare ready to eat.

Danone lansează Danonino în format pouch
Danone lansează Danonino în format pouch
Ritmul alert de viață al noii generații de părinți, dar și programul copiilor tot mai încărcat cu o multitudine de activități, îi...
Strongbow Rosé Apple, un nou cidru în portofoliul Heineken
Strongbow Rosé Apple, un nou cidru în portofoliul Heineken
Strongbow Rosé Apple este un nou cidru din portofoliul Heineken România, disponibil pe piață începând cu luna martie 2019. Noua băutură se...
Häagen-Dazs își schimbă identitatea vizuală în colaborare cu artiști din toată lumea
Häagen-Dazs își schimbă identitatea vizuală în colaborare cu artiști din toată lumea
Înghețata Häagen-Dazs, distribuită în România de Maresi Foodbroker, își schimbă identitatea vizuală începând cu această lună, punând...
Mars România lansează Orbit MEGA
Mars România lansează Orbit MEGA
Mars România lansează Orbit MEGA, guma de mestecat în ambalaj cubic cu câte 30 de pastile cu aromă de lungă durată. “Noua gumă de...
Trei vinuri noi în portofoliul Vinarte
Trei vinuri noi în portofoliul Vinarte
Domaine Vinarte a lansat recent UniQ, Roza de Sâmburești și Soare Rosé, 3 vinuri noi, primele din cele 10 noi etichete propuse pentru anul în...
Produse noi în portofoliul Podravka
Produse noi în portofoliul Podravka
Podravka România continuă să-și extindă portofoliul cu noi sortimente: Vegeta Natur Legume, Vegeta Natur Gust de Găina și Vegeta Natur...