P&G lansează o formulă îmbunătățită pentru Fairy
Procter & Gamble relansează Fairy cu o formulă îmbunătățită care oferă aceleași rezultate chiar și în apă rece. Prin inovația adusă la nivel de produs, Fairy îi ajută pe consumatori să economisescă în cel mai simplu și practic mod – spălarea vaselor la temperaturi mai scăzute.
Noua formulă îmbunătățită Fairy este concepută cu agenți de curățare cu activare rapidă, care oferă rezultate excepționale chiar și la temperaturi scăzute. Cu mai multă putere în fiecare picătură, Fairy Max Power acționează rapid, chiar și în apă rece, pentru a elimina instantaneu grăsimea, lăsând vasele strălucitor de curate.
P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always, Ambi Pur, Ariel, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Oral-B, Pampers, Pantene și Tide. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.





