Peroni Nastro Azzurro intră în segmentul de bere fără alcool cu arome

Peroni Nastro Azzurro lansează primele sortimente de bere fără alcool cu arome din portofoliul companiei, în segmentul super premium, cele două variante, Peroni Limone di Sicilia și Peroni Arancia Rossa, cu 0.0% alcool, fiind inspirate de stilul italian. Peroni 1200x750 1

„Suntem încântați să extindem gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool cu două noi sortimente, Limone di Sicilia și Arancia Rossa, și, odată cu aceasta să le spunem bun venit și noilor ambasadori de brand, Mădălina Ghenea și Chef Richard Abou Zaki, care dau viață noilor arome. Produsele sunt potrivite în orice ocazie de consum, aromele fiind o invitație pentru consumatori de a se bucura de stilul italian caracteristic Peroni și de a transforma orice moment într-o experiență memorabilă”, a declarat Georgiana Marcu-Mirea, Senior Brand Manager Peroni Nastro Azzurro, Ursus Breweries.

Noile produse oferă un gust cu arome puternice, ducând la următorul nivel experiența Peroni Nastro Azzurro 0.0%. Peroni Limone di Sicilia are un gust răcoritor, cu arome bogate de lămâie siciliană, iar Peroni Arancia Rossa surprinde prin prospețimea sa, completată de arome delicate de portocale roșii. Ambele aduc un plus de revigorare în orice moment al zilei, fiind ideale pentru cei care preferă gustul rafinat Peroni, dar într-o variantă de bere fără alcool și cu note fructate. Acestea sunt deja disponibile în marile lanțuri de magazine, începând cu luna aprilie.

Lansarea Peroni 0.0% Limone di Sicilia și Peroni 0.0% Arancia Rossa este susținută de un spot TV spectaculos, filmat în inima Romei, care surprinde farmecul italienesc al brandului într-o poveste vizuală elegantă, alături de Mădălina Ghenea și Chef Richard Abou Zaki, cei doi ambasadori pentru cele două noi variante din portofoliul Peroni.

„Sunt onorată să fiu ambasador pentru Peroni — un brand care m-a însoțit de la începuturile carierei mele și care, astăzi, continuă să scrie povești cu gust autentic. Peroni încarnează esența stilului italian: rafinament fără efort, și un gust care vorbește de la sine. Un simbol al convivialității italiene, al momentelor trăite cu poftă de viață. Unul dintre cele mai iubite branduri italiene din lume, Peroni continuă să unească generații și să inspire prin simplitatea sa elegantă și spiritul său mereu actual”, a declarat Mădălina Ghenea.

Lansat în 2022, Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool este cea mai recentă categorie de inovație a Peroni Nastro Azzurro. Realizată cu ingrediente superioare italiene, printre care și mălaiul Nostrano dell‘Isola – crescut exclusiv pentru Peroni Nastro Azzurro în nordul Italiei – Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool oferă același gust înălțător italian, cu 0,0% alcool. Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool este disponibilă în peste 30 de țări la nivel global și marchează un pas important către inițiativa Asahi Legacy 2030 de a avea 20% produse fără alcool în portofoliul Asahi Europe & International.

Tequila Don Julio 194구 lansare
Tequila Don Julio lansează în România o ediție globală exclusivă în colaborare cu Peggy Gou
Tequila Don Julio lansează în România o ediție globală exclusivă în colaborare cu Peggy Gou: Tequila Don Julio 194구. Disponibilă în...
Lansarea Alexandrion 9 stele, cel mai nou produs din portofoliul Alexandrion Group, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Alexandrion Group lansează Alexandrion 9 Stele
Alexandrion Group, cel mai mare producător și distribuitor de băuturi spirtoase și vinuri din România, anunță lansarea Alexandrion 9 Stele,...
CAROLI_KV_Carnatii_Pofticiosi_Landscape
Caroli Foods Group consolidează portofoliul de produse sub brandul Caroli
Caroli Foods Group, unul dintre principalii jucători pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea Cârnaților...
Taft_ Aloe Boost KV_Landscape
O nouă gamă pentru stilizarea părului sub brandul Taft
Taft lansează o nouă gamă pentru stilizarea părului, Taft Aloe Boost, formată din trei produse inovatoare care oferă părului nu doar fixare...
Din generatie in generatie Bref lansare editie limitata
Bref lansează ediția limitată „Din generație în generație”
Bref, expertul în curățarea toaletei, lansează o ediție limitată specială, „Din generație în generație cu Bref”, o colecție care...
1664 Blanc
Tuborg aduce berea 1664 Blanc într-un nou ambalaj pe piața din România
1664 Blanc, berea franțuzească super premium recunoscută pentru eleganța gustului și stilul inconfundabil, lansează pe piața din România doza...