Peroni Nastro Azzurro intră în segmentul de bere fără alcool cu arome
Peroni Nastro Azzurro lansează primele sortimente de bere fără alcool cu arome din portofoliul companiei, în segmentul super premium, cele două variante, Peroni Limone di Sicilia și Peroni Arancia Rossa, cu 0.0% alcool, fiind inspirate de stilul italian.
„Suntem încântați să extindem gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool cu două noi sortimente, Limone di Sicilia și Arancia Rossa, și, odată cu aceasta să le spunem bun venit și noilor ambasadori de brand, Mădălina Ghenea și Chef Richard Abou Zaki, care dau viață noilor arome. Produsele sunt potrivite în orice ocazie de consum, aromele fiind o invitație pentru consumatori de a se bucura de stilul italian caracteristic Peroni și de a transforma orice moment într-o experiență memorabilă”, a declarat Georgiana Marcu-Mirea, Senior Brand Manager Peroni Nastro Azzurro, Ursus Breweries.
Noile produse oferă un gust cu arome puternice, ducând la următorul nivel experiența Peroni Nastro Azzurro 0.0%. Peroni Limone di Sicilia are un gust răcoritor, cu arome bogate de lămâie siciliană, iar Peroni Arancia Rossa surprinde prin prospețimea sa, completată de arome delicate de portocale roșii. Ambele aduc un plus de revigorare în orice moment al zilei, fiind ideale pentru cei care preferă gustul rafinat Peroni, dar într-o variantă de bere fără alcool și cu note fructate. Acestea sunt deja disponibile în marile lanțuri de magazine, începând cu luna aprilie.
Lansarea Peroni 0.0% Limone di Sicilia și Peroni 0.0% Arancia Rossa este susținută de un spot TV spectaculos, filmat în inima Romei, care surprinde farmecul italienesc al brandului într-o poveste vizuală elegantă, alături de Mădălina Ghenea și Chef Richard Abou Zaki, cei doi ambasadori pentru cele două noi variante din portofoliul Peroni.
„Sunt onorată să fiu ambasador pentru Peroni — un brand care m-a însoțit de la începuturile carierei mele și care, astăzi, continuă să scrie povești cu gust autentic. Peroni încarnează esența stilului italian: rafinament fără efort, și un gust care vorbește de la sine. Un simbol al convivialității italiene, al momentelor trăite cu poftă de viață. Unul dintre cele mai iubite branduri italiene din lume, Peroni continuă să unească generații și să inspire prin simplitatea sa elegantă și spiritul său mereu actual”, a declarat Mădălina Ghenea.
Lansat în 2022, Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool este cea mai recentă categorie de inovație a Peroni Nastro Azzurro. Realizată cu ingrediente superioare italiene, printre care și mălaiul Nostrano dell‘Isola – crescut exclusiv pentru Peroni Nastro Azzurro în nordul Italiei – Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool oferă același gust înălțător italian, cu 0,0% alcool. Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool este disponibilă în peste 30 de țări la nivel global și marchează un pas important către inițiativa Asahi Legacy 2030 de a avea 20% produse fără alcool în portofoliul Asahi Europe & International.





