Perla, noua marcă proprie de cafea Mega Image
Mega Image lansează în România o nouă marcă proprie de cafea, din boabe cultivate responsabil în cele mai renumite regiuni producătoare de cafea ale lumii.
Cafeaua Perla este disponibilă în diverse variante – boabe, măcinată sau capsule, și consumatorii pot alege din trei sortimente, Origins, Italian Roast și Aroma, realizate din boabe din regiuni renumite în lume pentru cafea, printre care Columbia, Sumatra sau Kenya.
„Marca noastră proprie Perla, cu o gamă completă de sortimente de cafea, ne consolidează prezența într-o categorie care a crescut semnificativ de la an la an. Este o categorie care se adresează atât consumatorilor experimentați, cât și celor care vor să exploreze noi sortimente”, afirmă Adrian Nicolaescu, VP Marketing, e-commerce, Comunicare și Sustenabilitate Mega Image.
Gama completă de cafea Perla este disponibilă în toate magazinele Mega Image, Shop&Go și în supermarketul online.
Mega Image, parte a grupului Ahold Delhaize Group, a raportat în 2019 un profit net de 272,6 milioane de lei, în creștere cu aproximativ 10% față de 2018. Pe piața locală, retailerul are o rețea de 819 magazine deschise în cele mai mari orașe ale țării, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.