PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr cu gust de lămâie. Pepsi lansează Pepsi Twist Zero gust de lămâie. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

De peste două decenii pe piața din România, Pepsi Twist a cucerit gusturile românilor prin combinația sa unică de Pepsi și lămâie. Cu o identitate bine definită, Pepsi Twist este expresia “Artistului”, a rebelului din portofoliul Pepsi, opțiunea consumatorilor atunci când vor să încerce ceva diferit, dar care este exact pe gustul lor. Noul produs păstrează aceeași savoare intensă și prospețime caracteristice gamei, fiind o alegere potrivită pentru cei care doresc să se bucure de o experiență răcoritoare fără a consuma zahăr.

„Lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie vine după ce am realizat alte două obiective importante pentru brandul Pepsi în 2024: schimbarea Pepsi Max în Pepsi Zero și noua identitate vizuală pentru brandul emblematic Pepsi. Am marcat, astfel, intrarea într-o nouă eră, în care dinamismul, inovația și conexiunea cu publicul sunt elemente definitorii. În același timp, prin acțiunile, evenimentele și parteneriatele pe care le realizăm, urmărim să explorăm pasiunile consumatorilor pentru cultură și trendurile care contează pentru ei. Pepsi Twist continuă inovațiile din noua eră, demonstrând angajamentul nostru de a aduce în portofoliu produse cu un gust irezistibil, care răspund, totodată, dorinței de a consuma mai puțin zahăr”, a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo.

În 2024, PepsiCo a anunțat schimbarea numelui Pepsi Max în Pepsi Zero, cu un ambalaj redefinit în totalitate, care reflectă în mod autentic valorile brandului. Anunțul a fost făcut printr-o campanie de comunicare plină de umor, care a subliniat "complicăciunea" creată de numele anterior al produsului.

De asemenea, la începutul acestui an, PepsiCo a dezvăluit noul logo și noua identitate vizuală a brandului Pepsi printr-o campanie de comunicare dezvoltată sub conceptul “Același gust grozav într-un nou design”.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91,5 miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit din numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Waterdrop Winter Collection, o nouă colecție de Crăciun. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Waterdrop lansează colecția de iarnă
Waterdrop anunță lansarea colecției de iarnă și deschide oficial sezonul sărbătorilor cu o nouă aromă de Microdrinks și celebrul calendar...
KitKat chunky, o nouă gamă de la Nestle. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
Luna octombrie a adus în magazine un nou produs în gama KitKat Chunky de la Nestlé: KitKat Double Choc. Cu un echilibru uimitor între ciocolata...
gamă de cafea L'OR Passione Rossa, parteneriatul de prestigiu dintre L'OR și Ferrari Hypercar. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
L'OR Espresso, brand premium din portofoliul JDE Peet’s, lansează noua gamă de cafea L'OR Passione Rossa, acum disponibilă în magazine....
Laurul SA, cel mai mare producător de siropuri din România, lansează siropul 1SHOT
Laurul își extinde portofoliul cu un produs inovator
Laurul SA, cel mai mare producător de siropuri din România, își extinde portofoliul cu un produs inovator, care schimbă comportamentul de...
Coty lansează șase parfumuri din noua colecție adidas „VIBES”. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Coty lansează șase parfumuri din noua colecție adidas „VIBES”
Producătorul de cosmetice Coty anunță lansarea noii colecții adidas „Vibes”, ce conține șase parfumuri și care reprezintă viziunea...
waterdrop berry boost produs nou apa aromatizata vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Waterdrop anunță lansarea ediției limitate Microenergy Berry Boost
Waterdrop, compania recunoscută pentru bunele practici de hidratare și de protejare a mediului, lansează noi arome din gama Microenergy. Noul...