PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, a lansat Doritos Flamin' Hot în România, adăugând o nouă aromă în portofoliul său de produse Doritos. Aceasta vine ca răspuns la numeroasele cereri ale consumatorilor din România, exprimate în social media, care și-au dorit să experimenteze celebra aromă picantă, cunoscută și apreciată în alte țări. Doritos

Doritos Flamin' Hot oferă o experiență senzorială intensă, cu o aromă picantă care provoacă simțurile oricui este destul de curajos să încerce. Acest produs inovator este fabricat local la fabrica PepsiCo din Popești, utilizând porumb 100% cultivat în România. Această localizare a sursei de porumb pentru produsele din tot portofoliul Doritos nu doar că sprijină agricultura locală, dar are și un impact pozitiv asupra mediului, reducând emisiile de CO2 cu până la 1.900 de tone metrice anul și scurtând distanțele de transport cu aproximativ 1.400.000 de kilometri, comparativ cu aprovizionarea din altă țară europeană.

Doritos Flamin' Hot este deja disponibil în magazinele din România.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Syoss Intex Plex gama produse
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Henkel extinde portofoliul de produse și mizează pe inovație pentru a extinde baza de clienți. Astfel, producătorul a adus pe piața locală...
Vizual Tuborg ICE 002
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Tuborg extinde portofoliul cu un nou produs inovator, dedicat verii, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4,2% alcool. Rezultatul este o...
Borotalco Pure relansare Progresiv
BOROTALCO relansează gama Pure
Descoperiți noua experiență Borotalco Pure: un plus de eficacitate într-un deodorant delicat, inovator, cu 0% săruri de aluminiu și 0%...
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
Sheba, brandul de hrană umedă pentru pisici din portfoliul Mars, anunță o nouă identitate de brand și un nou portofoliu de produse, cu texturi,...
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
Detergentul Perwoll a fost relansat cu o formulă mai eficientă, prin care hainele sunt reînnoite după doar zece spălări repetate.  Noua...
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
Unilever lansează noua gamă de produse Domestos Power Foam, cu o formulă de curățare inovatoare cu spumă activă, fără miros de clor,...