Pepsi lansează o nouă campanie de vară pentru generația Z
Pepsi anunță lansarea campaniei ”Pepsi Space”, o platformă ce are ca scop promovarea creativității Generației Z prin expunerea creatorilor de conținut în spațiile publicitare ale brandului, astfel devenind și prima marcă ce implementează o astfel de inițiativă pentru consumatori.
Campania Pepsi Space îl readuce în prim plan pe cel mai longeviv ambasador al brandului, Smiley, într-un nou spot TV unde artistul îi încurajează pe tineri să își înscrie propriile creații pe platforma ro.pepsispace.com și să se alăture unei comunități vibrante, unde inovația și autenticitatea sunt cele mai importante.
Pepsi a lansat, de asemenea, o serie specială de doze în ediție limitată de vară disponibile la nivel național în colaborare cu Smiley, Irina Rimes și Mario Fresh pentru gama Pepsi regular și Macanache și Psihotrop pentru Pepsi Max, varianta zero zahăr.
În cadrul campaniei, Pepsi împreună cu șase mentori vor oferi tutoriale și sfaturi pentru tineri, ajutându-i să aleagă categoria potrivită pentru înscriere. Mentorii Pepsi Space sunt @Stefania, @MissWellington, @Goguci, @Cuscrew, @ElianaBogdan și @Nutakiki. Inspirate din limbajul noii generații, categoriile sunt “TikTok dances that pass the vibe check”, “Food styling care îți lasă gura apă”, “Poze artsy foarte based”, “Visual graphics that pop” “Clipuri care sunt low-key amazing” și “Memes that slay”.
Fiecare participant va avea posibilitatea să încarce tipul de conținut dorit, de la fotografii la clipuri video ce ilustrează orice pasiune a Generației Z de la dansuri și editare foto-video la sport sau chiar croșetat și alte activități „do it yourself”. Cele mai apreciate materiale vor fi selectate de către mentori și vor putea fi promovate în spațiile publicitare Pepsi din această vară (pastile TV, digital, outdoor static și video sau alte canale neconvenționale). Cele mai impresionante șase înscrieri vor fi premiate cu 5.000 de euro fiecare, iar toate materialele selectate în Pepsi Space vor fi recompensate cu o cămașă ediție limitată Pepsi x mysimplicated.
”Pepsi Space este o inițiativă inedită pentru un brand. Întotdeauna, Pepsi s-a lăsat inspirat de noile generații, iar Gen Z este unul dintre motoarele și inspirațiile brandului în acest moment. Fiecare individ are o viziune unică, de aceea ne dorim ca prin această campania să le oferim o vizibilitate mai mare și oportunitatea de a face cunoscut în rândul publicului tipul de conținut reprezentativ pentru ei. Pe scurt, reclamele Pepsi devin reclamele noii generații”, a declarat Alexandra Burdulea, Senior Brand Manager Pepsi.
Campania “Pepsi Space” include un spot TV, comunicare în digital, outdoor, vizibilitate și activități în eCommerce, comerțul tradițional și modern, dar și parteneriate cu evenimente muzicale și culturale precum Transilvania International Film Festival, Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, Summer Well sau Analogue Festival și se derulează in perioada iunie - septembrie 2023.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.