Produse recomandate de Progresiv, pagina 69
Metro testează panoul de shopping online al Emmas Enkel
16 iunie 2015
1 minut
După ce a preluat o participație minoritară, în luna decembrie a anului trecut, în compania Emmas Enkel, un start-up activ în comerțul de...
Proiect de colectare selectivă în toate magazinele reţelei Lidl
4 iunie 2015
1 minut
Lidl România va demara, în perioada 15 iunie – 15 noiembrie, un proiect pilot de colectare selectivă a deşeurilor în toate magazinele din...
Cora Alexandriei, primul magazin în care se poate plăti cu smartphone-ul
3 iunie 2015
1 minut
Clienții hypermarketului Cora de pe Soseaua Alexandriei din Bucureşti îşi pot achita, începând din luna iunie, cumpărăturile la casă direct...
Ipay lansează o soluţie pentru retailerii care nu deţin POS-uri
26 mai 2015
2 minute
Ipay International, companie care oferă servicii financiare la nivel european, a lansat pe piaţa locală soluţia de plată myPOS, prin care...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Comunitatea de mystery shopperi RidersOn ajunge la 50.000 de utilizatori
7 mai 2015
2 minute
RidersOn, aplicația mobilă lansată în România la sfârșitul anului trecut care oferă companiilor acces în timp real la informații din teren...
Carrefour face pasul de la hypermarket la magazinul hiperconectat
2 aprilie 2015
3 minute
Carrefour a intrat în istoria retailului drept cel care a dat naștere hypermarketului pe plan european, în 1963, în Franța. Jumătate de secol...
Vincon lansează trei game noi de vinuri
26 martie 2015
1 minut
Producătorul de vinuri Vincon Vrancea a lansat la începutul acestui an trei noi game de vinuri destinate segmentelor mainstream (mediu de preț),...
Rewe se pregăteşte pentru ofensiva Amazon în comertul alimentar online din Germania
18 martie 2015
1 minut
Grupul Rewe, al doilea lanţ de supermarketuri din Germania, investeşte masiv în comerţul alimentar online chiar dacă nu se aşteaptă la un...
Produse noi:
Tuborg Christmas Brew dă și anul acesta tonul sărbătorilor de iarnă
Gold DLG pentru Doncafé și în 2024
Inovație de la Henkel pentru îngrijirea și stilizarea sprâncenelor
Glenfiddich lansează în România a 19-a ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time
5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition
PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie
Waterdrop lansează colecția de iarnă
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
Laurul își extinde portofoliul cu un produs inovator
Cum schimbă Lidl faţa retailului
9 martie 2015
3 minute
Văzut mult timp ca o reţea de hard discount, retailerul german Lidl trece printr-o perioadă de schimbări, avansând o noua ecuaţie între...
Tymbark îşi întăreşte poziția pe dulciuri și snacks cu trei branduri noi
27 februarie 2015
2 minute
Tymbark Maspex România a lansat recent mai multe game de produse pe segmentele crackers, prăjituri ambalate şi biscuiţi sub brandurile Hatz,...