Oti lansează gama de vase din fontă ușoară

Oti completează categoria vaselor de gătit cu gama din fontă ușoară, cu structură tip fagure. Gama extinde portofoliul Oti de vase din fontă clasică (pură și emailată), răspunzând astfel nevoilor și dorințelor consumatorilor preocupați de gătit sănătos, în vase moderne și rezistente. Ușor de manevrat și folosit, aceste vase din fontă ușoară se curăță rapid, întrucât nu lipesc alimentele gătite. Extrem de versatile, se pot folosi pe orice tip de plită și permit utilizarea lor de către consumator indiferent de sursa de căldură folosită. Se curăță facil, chiar și în mașina de spălat vase, nu ruginesc și sunt prevăzute cu mânere din inox, ideale și pentru cuptor. Gama cuprinde în acest moment tigăi (Ø - 20 cm, 24 cm, 28 cm), wok (Ø 28 cm) și cratițe cu capac (2 l, 3,5 l, 4,5 l). Oti lansează gama de vase din fontă ușoară

Distribuitor: Oti Group
Adresă: Bd. Th. Pallady, nr. 51, sector 3, București
Tel.: 021 256 45 95
Contact: office@oti.ro
 

Noutăți în portofoliul 7 Days
Noutăți în portofoliul 7 Days
Mondelēz lansează, în cadrul portofoliului de croasante, o nouă gustare modernă și delicioasă, produsul 7 Days Croasant cu cremă cu caise 60...
Rio Mare extinde gama de Pate cu ton
Rio Mare extinde gama de Pate cu ton
Rio Mare, lider pe segmentul pateurilor pe bază de ton, își completează gama cu un nou sortiment: pate de ton cu morcovi. Cu un conținut...
Apivita își extinde portofoliul de produse anti-aging
Apivita își extinde portofoliul de produse anti-aging
După 7 ani de cercetare, Apivita se reinventează și intră într-o noua eră  pe zona tratamentelor anti-îmbătrânire, prezentând noua gamă...
Produse noi în portofoliul Borotalco
Produse noi în portofoliul Borotalco
Borotalco își extinde portofoliul de antiperspirante cu o gamă dedicată exclusiv bărbaților: Borotalco Men. Aceasta include Borotalco Men...
Tokinomo obține un nou premiu global la Convrt Awards - New York
Tokinomo obține un nou premiu global la Convrt Awards - New York
Campania "Fanta Mistério", din Brazilia, desfășurată cu Tokinomo Shelfobot, a câștigat premiul Convrt pentru visual merchandising datorită...
Nescafé susține extinderea Pădurii de Miere Nestlé printr-o campanie națională
Nescafé susține extinderea Pădurii de Miere Nestlé printr-o campanie națională
Nescafé premiază în această toamnă consumatorii printr-o campanie inedită cu premii, în care fiecare înscriere unică înseamnă o șansă...