Oreo intră în lumea Minecraft Filmul cu biscuiți în ediție specială
Oreo lansează un parteneriat cu Minecraft Filmul pentru a celebra lansarea aventurii de familie, în exclusivitate, pe marile ecrane, din 4 aprilie.
Ca parte a colaborării, Oreo lansează patru biscuiți în ediție specială, care au în relief simboluri inspirate din Minecraft Filmul, precum iconicele Pickaxe, Crystal, Sword și Creeper.
Oreo vine și cu un mecanism de joc în care fanii gustă biscuitul până îl modifică într-un biscuit pătrat și apoi îl scanează pentru a debloca accesul la o experiență AR online tematică, în care jucătorii vânează elemente ascunse din Minecraft Filmul. Astfel, participanții au șansa de a câștiga unul din premiile campaniei: o excursie VIP pentru 2 persoane în Statele Unite ale Americii; 50 de Soundbaruri JBL BAR 300 și 200 de bilete duble la film.
Oreo sunt cel mai bine vânduți biscuiți ai secolului 21, cu venituri anuale globale de aproape 2,9 miliarde de dolari. Brandul deține o comunitate pe platforma de socializare Facebook de peste 40 de milioane de fani din toată lumea, reprezentând peste 200 de țări și zeci de limbi diferite.





