O nouă identitate vizuală pentru spumantul Rhein Extra
The Iconic Estate, parte din Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi spirtoase şi vinuri din România, relansează spumantul Rhein Extra cu o nouă identitate vizuală.
Realizată la Paris de un designer celebru, noua identitate vizuală reflectă adaptarea la contextul actual al pieţei şi poziţionarea mai clară ȋn portofoliul de băuturi premium pe care Alexandrion Group le comercializează. Designul recreează stilul art nouveau, specific finalului secolului XIX şi ȋnceputului secolului XX. Logo-ul Rhein Extra, care include simboluri regale, ghirlandele delicate de crini ȋn culori pastelate şi accentele de auriu prezente pe etichetă, conturează o imagine rafinată şi actuală, armonizată cu povestea brandului, dar și cu prospețimea, perlajul fin şi notele florale discrete ale acestui vin spumant. Pentru a le oferi consumatorilor oportunitatea de a se conecta mai uşor cu brandul, istoria vinurilor Rhein Extra și a Pivniţelor Rhein & CIE Azuga 1892 este expusă pe etichetă.
“Astăzi, sărbătorim o etapă nouă ȋn colaborarea dintre Casa Regală a României și Alexandrion Group. Încă de la ȋncoronarea Regelui Ferdinand I şi a Reginei Maria, la Alba Iulia, ȋn 1922, spumantul Rhein a fost prezent la toate evenimentele majore pe care Casa Regală a României le-a sărbătorit şi este, poate, singurul spumant din ȋntreaga lume, produs fără ȋntrerupere din 1892. Este un lucru extraordinar faptul că, după atâţia ani, spumantul Rhein este apreciat din ce ȋn ce mai mult ȋn fiecare an, deşi reţeta nu a fost schimbată niciodată. Ceea ce am schimbat, ȋn timp, a fost designul, “hainele” produsului, pentru a ne adapta la cerinţele pieţei”, a spus Nawaf Salameh, Președinte și Fondator Alexandrion Group.
Rhein Extra, cea mai veche marcă de vin spumant românesc
Pivnițele Rhein & CIE Azuga 1892 reprezintă cea mai veche locaţie unde se produce, fără întrerupere - de la înființare și pană în prezent - vinul spumant Rhein Extra, după metoda tradițională – Champenoise. Povestea lor a ȋnceput în 1892, atunci cand Wilhelm Rhein, descendentul unei familii germane stabilită de peste 500 ani în Braşov s-a alăturat celor câtorva familii germane, care, la solicitarea Regelui Carol I, proprietarul moşiei Azuga- Predeal, au contribuit la dezvoltarea industrială a zonei.
Rhein Extra este disponibil ȋn marile lanţuri de magazine, magazinele de proximitate, locaţiile HoReCa, online shop-urile partenerilor Alexandrion Group şi pe www.iconicdrinks.shop, parte a Alexandrion Group.