O nouă identitate vizuală pentru Carlsberg
Începând cu această primăvară, Carlsberg lansează noua identitate vizuală globală și în România.
Elementele principale precum logo-ul, fontul, paleta de culori și faimosul simbol al frunzei de hamei au fost redefinite, îmbinând tradiția brandului cu designul autentic danez. În mod semnificativ, semnătura fondatorului J.C. Jacobsen apare pe noua sticlă de Carlsberg ca simbol al aprobării sale. Identitatea paharului Carlsberg a fost, de asemenea, îmbunătățită. Noua formă elegantă a paharului Carlsberg bifează si un atribut funcțional important. Pentru o experiență mai bună de consum, forma nouă de pocal, însoțită de o crestătură la baza interioară a paharului, îmbunătățește dinamica CO2 în lichid, păstrând în același timp și spuma fină pentru mai mult timp.
„Carlsberg este părintele berii lager de calitate și una dintre cele mai apreciate beri din lume. Acest titlu nu putea fi atins decât de un brand progresist. Suntem mândri să avem în portofoliu un astfel de brand, aflat în continuă evoluție. Astăzi anunțăm o nouă identitate vizuală pentru “Probabil cea mai bună bere din lume”, cu îmbunătățiri atât la nivel estetic, cât și funcțional. Carlsberg are o istorie unică, izvorâtă din pasiunea pentru perfecțiune a fondatorului J.C. Jacobsen, pe care o ducem mai departe reinventându-ne perpetuu”, a declarat Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing URBB.
URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. În prezent, portofoliul include: Carlsberg, Carlsberg 0.0%, Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Tuborg 0.0%, SKOL Original, SKOL Nepasteurizat, Holsten Premium, Holsten Weizen, Holsten Radler, Holsten Pilsner, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.