O nouă campanie Timișoreana

Timișoreana reaprinde pasiunea pentru fotbalul românesc. Dedicată adevăraților eroi din fotbal, cei care-l joacă plini de pasiune și dedicare, pe stadion sau în spatele blocului, campania „Pentru Fotbal Adevărat” continuă în acest an prin lansarea unei ediții limitate de cutii de bere, personalizate cu cele mai frecvente 120 de nume de familie din România. O nouă campanie Timișoreana

Trei legende ale fotbalului românesc - Cristian Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț - s-au alăturat campaniei și continuă să spună povestea fotbalului adevărat, jucat cu pasiune și fair-play.

Derulată până în luna iunie, campania include mai multe activări pentru consumatori: lansarea unei ediții speciale de ambalaje dedicate iubitorilor de fotbal conținând cele mai frecvente 120 de nume din România, promoții cu premii pentru fanii fotbalului adevărat, dezvoltate pentru segmentul HoReCa, pentru comerț tradițional, dar și pentru mediul digital, în care consumatorii se pot înscrie până la finalul lunii mai.

 

Sortimente noi de cafea în portofoliul Lavazza
Sortimente noi de cafea în portofoliul Lavazza
Lavazza a lansat recent pe piața locală brandul de cafea Tierra, disponibil în trei sortimente diferite: Bio Organic, Single Origin...
Johnson’s, cea mai amplă campanie de relansare de la înființare
Johnson’s, cea mai amplă campanie de relansare de la înființare
Johnson’s anunță cea mai amplă campanie de relansare a mărcii după 125 de ani de la înființare. Producătorul lansează peste 35 de produse...
Prefera Foods lansează  supa ”de Azi”  în categoria fresh
Prefera Foods lansează supa ”de Azi” în categoria fresh
Portofoliul de supe al Prefera Foods cuprinde: supă cremă de linte, supă cremă de roșii, supă cremă de broccoli, supă cremă de mazare,...
Danone lansează Danonino în format pouch
Danone lansează Danonino în format pouch
Ritmul alert de viață al noii generații de părinți, dar și programul copiilor tot mai încărcat cu o multitudine de activități, îi...
Strongbow Rosé Apple, un nou cidru în portofoliul Heineken
Strongbow Rosé Apple, un nou cidru în portofoliul Heineken
Strongbow Rosé Apple este un nou cidru din portofoliul Heineken România, disponibil pe piață începând cu luna martie 2019. Noua băutură se...
Häagen-Dazs își schimbă identitatea vizuală în colaborare cu artiști din toată lumea
Häagen-Dazs își schimbă identitatea vizuală în colaborare cu artiști din toată lumea
Înghețata Häagen-Dazs, distribuită în România de Maresi Foodbroker, își schimbă identitatea vizuală începând cu această lună, punând...