O nouă campanie semnată de Tchibo
Tchibo Brands lansează o nouă ediție a campaniei #cafeauapromisă. „În ultima perioadă, oamenii au fost nevoiți să-și creeze în casă un loc confortabil și plăcut, în care să se retragă pentru a se bucura de cafeaua preferată alături de prieteni și cei dragi. Motiv pentru care punem la încercare creativitatea utilizatorilor prin provocarea de a-și crea locul preferat pentru a savura cafeaua”, spun reprezentanții companiei.
Pe website-ul de campanie, cafeauapromisa.ro, se desfășoară un joc interactiv în care participanții își pot crea designul locului preferat pentru #cafeauapromisă. Campania #cafeauapromisă este deja la a patra ediție și continuă să-și bucure consumatorii cu premii atractive și mecanici captivante. Consumatorii pot câștiga unul dintre cele 20 de electrocasnice, care au grijă de casă în locul lor și unul dintre cele 800 de seturi Tchibo Exclusive formate din cafea prăjită și măcinată Tchibo Exclusive, 2 căni albastre Tchibo și zahăr pentru planuri dulci. Campania se va desfășura timp de 8 săptămâni, în perioada 15 Octombrie – 10 Decembrie.