Carrefour România Deschide Vinul Românesc la New York

Cu ocazia Zilei Naționale a României, Carrefour România anunță o nouă acțiune de susținere a vinului autohton din cadrul Programului Deschidem Vinul Românesc, în parteneriat cu The Iconic Estate, parte din Alexandrion Grup, și Marinela Ardelean, critic internațional de vin, de data aceasta la nivel internațional, în cadrul unui eveniment inedit de degustare la New York, SUA. Carrefour România Deschide Vinul Românesc la New York

Evenimentul, care celebrează vinul românesc nelipsit astăzi de pe mesele românilor, a avut loc pe 30 noiembrie la AVRA Madison Estiatorio, restaurant reputat în New York, și a reunit peste 40 de jurnaliști, experți internaționali, importatori și autorități care au degustat, în premieră, 6 vinuri românești, realizate din 5 soiuri autohtone, dintre care unele cultivate exclusiv în România. Printre vinurile românești degustate la New York se numără vinul spumant Rhein Extra Magnifique Brut (disponibil doar la Carrefour), Hyperion Fetească Neagră și Hyperion Rosé ale producătorului The Iconic Estate, La Sapata - Băbească Neagră, Avincis Olt de Vie - Negru de Drăgășani (disponibil doar la Carrefour) și Domeniile Averești - Busuioacă de Bohotin (disponibil doar la Carrefour). Trei dintre vinurile degustate sunt disponibile exclusiv în magazinele Carrefour România pentru programul Deschidem Vinul Românesc de susținere a producătorilor locali.

„România este cu adevărat o comoară ascunsă atunci când vine vorba de vin, iar soiurile de mare valoare cultivate pe solurile românești sunt prea puțin cunoscute de iubitorii de vin din întreaga lume. Sunt extrem de mândră să fiu parte din acest program inedit, care face cinste României, și entuziasmată să introduc experții internaționali în povestea spectaculoasă a vinului românesc, în ajunul Zilei Naționale”, declară Marinela Ardelean, ambasadorul programului Deschidem Vinul Românesc.

Acțiunea a avut și o componentă de promovare outdoor prin intermediul unor mesaje specifice pe panourile din Times Square. Aceste mesaje promovează vinul românesc în mod creativ, punând în valoare unicitatea vinurilor românești sau a soiurilor autohtone precum Negru de Drăgășani, cultivat exclusiv în România pe o suprafață cât 1/18 din Central Park.

„Vinurile românești merită aceeași recunoaștere ca alte vinuri reputate. Iar producătorii români merită o piață de desfacere generoasă, atât în țară, cât și în alte țări, pe măsura calității vinurilor produse. Cu aceste gânduri am dezvoltat Deschidem Vinul Românesc, program strategic de susținere a producătorilor români de vin și de apropiere a consumatorilor de vinul românesc. Astfel, acțiunea noastră nu este izolată, ci face parte dintr-un lung șir de demersuri prin care ne propunem să transformăm vinul românesc într-un brand de țară”, a adăugat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer Carrefour România.

„Alexandrion Group, cel mai mare producător și exportator de băuturi spirtoase și vinuri din România, cu o rețea de distribuție extinsă în peste 50 de ţări, aflată în continuă expansiune, susține, alături de partenerul său Carrefour, promovarea vinurilor românești premium, în întreaga lume. Ne dorim ca aceste vinuri să fie degustate de cât mai mulți consumatori, care să se bucure de atributele și de calitatea lor excepțională. Vinurile din portofoliul The Iconic Estate, parte a Alexandrion Group, se bucură de aprecierea experților reputați în domeniu, care le evaluează și le plasează pe cele mai înalte poziții la competiții internaţionale prestigioase. Doar anul acesta, Hyperion Fetească Neagră 2016 și Neptunus Shyraz 2016 au obținut Marea Medalie de Aur, cea mai înaltă distincție acordată unui producător, la Concours Mondial de Bruxelles”, a spus Corneliu Vîlsan, Chief Marketing Officer, Alexandrion Group.


Deschidem Vinul Românesc este un program național pe termen lung, dezvoltat de Carrefour România cu misiunea de a sprijini industria vinului românesc și de a pune România pe harta internațională a vinului. Experții în vin ai programului călătoresc în țară vizitând crame, de la cele mai cunoscute mărci, până la micile afaceri ale familiilor de producători locali, în căutare de noi vinuri pe care să le promoveze la nivel național. După ce aceștia degustă și selectează vinurile, consultanții programului sprijină vinificatorii în eforturile de branding, promovare și distribuție, pentru a pătrunde cu succes în retailul modern.

De la debutul din 2019, peste 200 de etichete s-au alăturat programului, unele noi în retail, unele vândute exclusiv în Carrefour la nivel național și unele premiate la concursuri internaționale de vinuri precum International Wine Contest Bucharest, Concours Mondial de Bruxelles, International Wine Challenge sau Decanter World Wine Awards.

Campanie de Crăciun de la Milka
Campanie de Crăciun de la Milka
Anul acesta, Milka propune un Crăciun tandru, invitând fiecare consumator să se bucure de cât mai multe clipe frumoase și de un răsfăț dulce...
Gamă nouă de vinuri de la Beciul Domnesc
Gamă nouă de vinuri de la Beciul Domnesc
Beciul Domnesc, unul dintre cei mai mari producători de vinuri din România, lansează Sceptrus, un nou brand de vinuri premium, care, începând...
La Provincia lansează gama ,,Puiul Bio”
La Provincia lansează gama ,,Puiul Bio”
Grupul Carmistin, unul dintre principalii jucători de pe piața agribusiness din România, a lansat gama ,,Puiul Bio” sub brandul La Provincia....
Villa Vinèa lansează Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé al cramei
Villa Vinèa lansează Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé al cramei
Crama transilvăneană Villa Vinèa anunță lansarea Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé din portofoliul său. Vinul realizat integral...