Noutăți în portofoliul Waterdrop
Waterdrop adaugă în portofoliul permanent cea mai apreciată aromă, sub numele de Microdrinks Blackberry. Acest sortiment era anterior cunoscut drept SNOW, însă, în urma unui proces de rebranding, compania a decis să îi ofere o nouă denumire care să reflecte perfect autenticitatea sa.
Creată exclusiv din ingrediente 100% naturale și fără adaos de zahăr, gama de Microdrinks Blackberry reprezintă opțiunea ideală pentru cei care doresc să-și îmbunătățească nivelul de hidratare, să-și creeze o rutină sănătoasă și să se bucure de o băutură delicioasă. Blackberry este o combinație de arome de fructe de pădure, care oferă o experiență revigorantă, indiferent de momentul în care este savurată.
Ceea ce deosebește această aromă de celelalte este faptul că noua colecție Blackberry reprezintă rezultatul unei selecții atent realizate, bazată pe voturile consumatorilor fideli ai Waterdrop, care au jucat un rol activ în procesul de selecție. Începând cu acest an, Waterdrop a inițiat o serie de schimbări menite să optimizeze și să simplifice experiența clienților. Una dintre aceste schimbări este tranziția de la denumirile anterioare, precum SNOW, la unele simplificate și îmbunătățite, precum Blackberry, reflectând o abordare mult mai directă și mai transparentă a conținutului produselor.
În același spirit al funcționalității și al eleganței, sticla borosilicată, fabricată într-o nuanță vibrantă de roșu, redefinește modul în care ne bucurăm de băuturile preferate. Cu pereți dubli ce mențin băutura la temperatura preferată pentru mai mult timp, acest recipient eco-friendly este o alegere perfectă pentru cei care doresc să își completeze colecția cu un accesoriu remarcabil, protejând în același timp mediul înconjurător.
Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.





