Noutăți de la Farmec sub brandul Doina
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, dezvoltă brandul său de tradiție Doina, continuând planul de expansiune a portofoliului propriu. Gama este extinsă cu un nou produs – Laptele cu ulei de gălbenele, și este prezentată în noi ambalaje, îmbunătățite din punctul de vedere al design-ului și funcționalității.
Relansarea brandului presupune modernizarea ambalajelor, care acum au design sugestiv, cu combinații cromatice armonioase. Noile formate de prezentare sunt superioare și din punctul de vedere al ergonomiei produselor. Astfel, toate produsele demachiante Doina sunt disponibile cu capace dotate cu flip-top, care permit dozarea corespunzătoare pentru utilizare și o sigilare mai bună a conținutului.
În ceea ce privește formulările produselor, brandul Doina păstrează rețetele tradiționale, care au câștigat încrederea consumatorilor de-a lungul a peste 50 de ani.
Gama Doina include șase produse în total, cel mai recent sortiment - Laptele cu ulei de gălbenele - fiind destinat îndepărtării cu delicatețe a machiajului și impurităților de la nivelul tenului, dar poate fi folosit și în calitate de produs de îngrijire corporală.
Farmec S.A. Cluj-Napoca este cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc, raporând pentru 2018 o cifră de afaceri de 214 milioane de lei (45,8 milioane de euro), în creștere cu 9,12% față de 2016. Farmec opera la finalul lunii 8 magazine Farmec şi 13 magazine Gerovital.





