Nescafé susține extinderea Pădurii de Miere Nestlé printr-o campanie națională
Nescafé premiază în această toamnă consumatorii printr-o campanie inedită cu premii, în care fiecare înscriere unică înseamnă o șansă de câștig și un puiet de salcâm plantat în Pădurea de Miere Nestlé. Campania națională pentru consumatori are loc în perioada 2 octombrie – 12 noiembrie, iar pe lângă premiile prin care Nescafé vrea să recompenseze consumatorii loiali, marele obiectiv este extinderea Pădurii de Miere Nestlé din județul Giurgiu. Campania Nescafé are premii în valoare totală de peste 115.000 de lei, iar marele premiu este o mașină roșie Fiat 500 Hybrid Dolcevita.
„Nescafé are în ADN-ul său de brand global sustenabilitatea, iar prin acest demers ne dorim să generăm un impact chiar aici, în România, unde ne bucurăm de o bază puternică de consumatori loiali. Proiectul Pădurea de Miere este cel mai potrivit pentru a ne aduce contribuția la strategia locală de sustenabilitate a Nestlé România, cu atât mai mult cu cât Nescafé este unul dintre brandurile cele mai iubite din portofoliul nostru. Prin această campanie ne dorim să recompensăm deopotrivă consumatorii care aleg să savureze cafeaua noastră, dar și comunitatea locală, transformând fiecare înscriere într-un puiet de salcâm plantat în Pădurea de Miere”, spune Ramona Hărătău, Coffee Mixes Business Lead SEE, Nestlé.
În noiembrie 2022, Nestlé România a lansat Pădurea de Miere prin plantarea, în parteneriat cu Asociația Mai Mult Verde, a 20.000 de puieți de salcâm în Comuna Mârșa din județul Giurgiu, sub umbrela pilonului de sustenabilitate “Nestlé for a Waste Free World”. Puieții de salcâm au fost plantați pe o suprafață de 4 hectare, iar plantația va deveni o importantă sursă de polen pentru albine.
Anul acesta, Nestlé România va relua plantările pentru extinderea Pădurii de Miere, în ideea de a da un ajutor prețios apicultorilor din zonă, creându-le un areal propice pentru familiile lor de albine.