Narayan Foods va lansa prima miere vegetală la începutul lui 2023

Narayan Foods, unul dintre cei mai mari producători de alimente organice din Europa, va lansa prima miere plant-based la începutul anului viitor, scrie Esmmagazine.com. Narayan Foods va lansa prima miere vegetală la începutul lui 2023

Mierea realizată de Narayan este primul produs de acest gen lansat pe piața din Europa. Aceasta nu conține sirop procesat sau concentrat, însă păstrează gustul și textura mierii produse de albine. Produsul este dezvoltat împreună cu MeliBio, o companie din California specializată pe zona de tehnologii.

Unică prin design, mierea Narayan posedă aceleași calități ca mierea de albine – întărește imunitatea și oferă proprietăți bioactive și prebiotice. Prima miere plant-based reprezintă un răspuns la impactul negativ al industriei de prelucrare a mierii asupra biodiversității.

Prima miere plant-based va fi produsă în mai multe fabrici din Europa, pentru a elimina problema producției sezoniere de miere. Produsul ar urma să fie disponibil la raft la începutul lunii ianuarie 2023.

Narayan produce peste 250 de alimente certificate vegan și organic, sub marcă privată, care sunt disponibile în peste 75.000 de magazine din 30 de piețe la nivel european.

AQUA Carpatica a câștigat definitiv un proces legat de forma pătrată a sticlei folosite pentru îmbuteliere
AQUA Carpatica a câștigat definitiv un proces legat de forma pătrată a sticlei folosite pentru îmbuteliere
AQUA Carpatica, brand lansat pe piață de Jean Valvis, a câștigat definitiv în instanță un proces legat de forma sticlei folosite pentru...
Elgeka-Ferfelis România susține campania internațională
Elgeka-Ferfelis România susține campania internațională "Support Ukrainians"
Corporația Biosphere, cu sprijinul Ambasadei Ucrainei în România și al Elgeka-Ferfelis România, lansează campania internațională de caritate...
Noua Milka, cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de ani
Noua Milka, cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de ani
Milka, unul dintre cele mai recunoscute și iubite branduri de ciocolată din lume, lansează cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de...
Energy Coffee lansează o aromă inedită pe piața cafelei gata preparate: rom și nucă
Energy Coffee lansează o aromă inedită pe piața cafelei gata preparate: rom și nucă
Energy Coffee, brand dezvoltat de Hell Energy, aduce pe piața locală a cafelei gata preparate o aromă complet nouă, aceea de rom cu nucă, ca un...
Perwoll anunță o relansare a brandului și încurajează sustenabilitatea în modă
Perwoll anunță o relansare a brandului și încurajează sustenabilitatea în modă
Detergentul Perwoll anunță o relansare a brandului și încurajează sustenabilitatea în modă. Noul detergent Perwoll Renew este îmbunătățit...
Nestlé lansează Little Steps 3 în ambalaj din carton reciclabil
Nestlé lansează Little Steps 3 în ambalaj din carton reciclabil
Nestlé, prin divizia Infant Nutrition, lansează gama Nestlé Little Steps 3 lapte pentru copiii de vârstă mică în ambalaj din carton proiectat...