Napolact își extinde portofoliul de produse bio
FrieslandCampina România își extinde portofoliul și lansează o nouă gamă de iaurturi Napolact Bio. Astfel, producătorul de lactate le oferă amatorilor unui stil de viață sănătos două noi opțiuni pentru un mic-dejun savuros – iaurturi bio cu granola, cu căpşuni şi zmeură sau cu seminţe şi miere.
Noile produse sunt potrivite pentru un mic dejun cât mai sănătos și hrănitor, ingredientele folosite provenind din surse bio și 100% naturale.
Lansarea Napolact BIO cu granola completează campania de comunicare Napolact “Mic dejun aşa cum se cuvine”, prin care brandul propune familiilor un mic dejun aşa cum se cuvine, fără tehnologie, alături de cei dragi.
„Un stil de viaţă sănătos, echilibrat, alimentat de preparate gustoase şi hrănitoare contează enorm. Micul dejun este acel moment de tihnă care ne dă energie şi pe care toţi ar trebui să punem preţ, mai ales în perioada aceasta. De aceea am lansat o nouă campanie de brand prin care ne propunem să reamintim familiilor cât de importantă este conectarea cu cei dragi la micul dejun. Noile iaurturi Napolact Bio cu granola ne permit să ne începem ziua în forţă, în cel mai sănătos mod cu putinţă şi, dacă nu lăsăm tehnologiei să ne răpească acest moment, atunci facem lucrurile aşa cum se cuvine”, a declarat Răzvan Orbulescu, Director Marketing FrieslandCampina România.
FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Campina, Milli, Oké și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.