Napolact își extinde portofoliul de produse bio

FrieslandCampina România își extinde portofoliul și lansează o nouă gamă de iaurturi Napolact Bio. Astfel, producătorul de lactate le oferă amatorilor unui stil de viață sănătos două noi opțiuni pentru un mic-dejun savuros – iaurturi bio cu granola, cu căpşuni şi zmeură sau cu seminţe şi miere. Napolact își extinde portofoliul de produse bio

Noile produse sunt potrivite pentru un mic dejun cât mai sănătos și hrănitor, ingredientele folosite provenind din surse bio și 100% naturale.
Lansarea Napolact BIO cu granola completează campania de comunicare Napolact “Mic dejun aşa cum se cuvine”, prin care brandul propune familiilor un mic dejun aşa cum se cuvine, fără tehnologie, alături de cei dragi.

„Un stil de viaţă sănătos, echilibrat, alimentat de preparate gustoase şi hrănitoare contează enorm. Micul dejun este acel moment de tihnă care ne dă energie şi pe care toţi ar trebui să punem preţ, mai ales în perioada aceasta. De aceea am lansat o nouă campanie de brand prin care ne propunem să reamintim familiilor cât de importantă este conectarea cu cei dragi la micul dejun. Noile iaurturi Napolact Bio cu granola ne permit să ne începem ziua în forţă, în cel mai sănătos mod cu putinţă şi, dacă nu lăsăm tehnologiei să ne răpească acest moment, atunci facem lucrurile aşa cum se cuvine”, a declarat Răzvan Orbulescu, Director Marketing FrieslandCampina România.

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Campina, Milli, Oké și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

 

FINALIST PROGRESIV AWARDS: Gerovital lansează linia Perfect Look
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Gerovital lansează linia Perfect Look
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, își extinde portofoliul prin lansarea liniei Perfect Look, sub umbrela gamei Gerovital H3...
Coca-Cola, nouă campanie pentru sărbătorile de iarnă
Coca-Cola, nouă campanie pentru sărbătorile de iarnă
Coca-Cola România a lansat o nouă campanie construită în jurul unui spot de sezon, pe ideea „Crăciunul acesta, oferă ceva ce numai tu poți...
Podravka aduce brandul Lino Lada în România
Podravka aduce brandul Lino Lada în România
Podravka România își extinde portofoliul și aduce pe piața locală produsele Lino Lada. Lino Lada este al doilea brand pe piața de creme...
Cris-Tim lansează brandul de mezeluri cu specific unguresc Csárdás
Cris-Tim lansează brandul de mezeluri cu specific unguresc Csárdás
Cris-Tim lansează Csárdás, un brand inspirat din zona Transilvania și care cuprinde o gamă largă de specialități din carne cu specific...
Vin spumant cu foiță de aur de la Zarea
Vin spumant cu foiță de aur de la Zarea
Zarea prezintă o nouă inovaţie în producţia românească de spumate - Royal Gold, primul spumant cu foiță de aur comestibilă de 23K, ce...
Sortimente cu gust de trufe de la Diana SRL
Sortimente cu gust de trufe de la Diana SRL
Producătorul de mezeluri Diana lansează Tartufo, o gamă de produse cu gust de trufe. Burgerii Tartufo sunt preparați din carne de vită...