Coca-Cola, nouă campanie pentru sărbătorile de iarnă
Coca-Cola România a lansat o nouă campanie construită în jurul unui spot de sezon, pe ideea „Crăciunul acesta, oferă ceva ce numai tu poți dărui”.
Campania de Crăciun din acest an, care marchează totodată și 100 de ani de când Coca-Cola a creat prima sa comunicare publicitară de sărbători, subliniază faptul că adevărata magie a Crăciunului este aceea ca fiecare să se reconecteze cu sine însuși și cu cei apropiați, iar acesta este, de altfel, cel mai frumos cadou pe care cineva îl poate face.
Filmul urmează campaniei recente „Mai deschiși ca niciodată” - prima campanie Coca-Cola de când pandemia Covid-19 a schimbat lumea. Campania a fost un manifest bazat pe promisiunea noilor posibilități descoperite ca o consecință a izolării în timpul pandemiei și un apel pentru consumatori de a aprecia tot ceea ce au în jurul lor.
Ca de obicei, consumatorii pot câștiga premii de sezon, prin intermediul aplicației Coke App, după scanarea codului QR de pe dozele sau sticlele de Coca‑Cola — ediție specială de Crăciun, în perioada 19 noiembrie - 31 decembrie.