Milka lansează Milka Choco Croissant
Milka lansează Milka Choco Croissant, un produs care redefinește răsfățul și aduce experiența ciocolatei pline de tandrețe într-o categorie complet nouă, cea de produse de patiserie ambalate.
În țările din estul Europei, unde produsele de patiserie umplute cu ciocolată sunt un deliciu îndrăgit, consumatorii își doresc o experiență mai bogată și mai mult răsfăț. Milka a văzut o oportunitate unică de a transforma croasantul de zi cu zi într-un răsfăț multisenzorial.
Milka Choco Croissant este un croasant auriu, cu aluat pufos și aerat, umplut cu ciocolată cu lapte alpin, sub semnătura Milka. De la baza delicată de ciocolată, până la linia fină de deasupra și, în final, inima cremoasă cu ciocolată cu lapte alpin care se topește irezistibil, fiecare mușcătură promite o experiență de răsfăț, plină de savoare.
Timp de 3 ani, echipele de cercetare și dezvoltare au testat și perfecționat produsul, realizând numeroase teste de consum, implicând 2.500 de participanți în procesul de inovare. Milka Choco Croissant, disponibil într-un format de 50 g pentru un control mai bun al porției.
Strategia din campania de lansare include un mix complet de media: TV, social media, outdoor, eCommerce și activități dedicate în magazine.
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să aleagă snack-urile potrivite în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 36,4 de miliarde de dolari în 2024, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții și gustările coapte OREO, Rittz, LU, Clif Bar și Tate's Bake Shop și ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră a Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.





