Milka împlinește 120 de ani și lansează o campanie aniversară

Milka aniversează 120 de ani și pentru a marca această aniversare, Milka România a derulat un sondaj de opinie pentru a dezvălui cele mai des întâlnite dorințe ale românilor ce țin de sărbătorirea zilei de naștere sau de alte aniversări. Milka împlinește 120 de ani și lansează o campanie aniversară

Potrivit sondajului, realizat pe un eșantion de 508 persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani în perioada 17-22 martie 2021, românii își doresc să îi aibă alături pe cei dragi necondiționat (61%)și peste 73,6% dintre aceștia consideră că intuiesc bine dorințele celor din jur. Pentru 77% dintre români, dorințele sufletești primează în fața celor materiale, pe primele locuri plasându-se sănătatea, întemeierea unei familii și călătoriile.

Mai mult, românilor le place să dăruiască și se bucură din plin când o fac (81,3%). Când vine vorba de tradiții legate de zilele de naștere, cei mai mulți sărbătoresc alături de familie și de prieteni (43,9%).
Rezultatele sondajului despre dorințe lansat de ciocolata cremoasă din Alpi dezvăluie o concluzie deloc surprinzătoare: atitudinea tandră și altruistă a românilor în jurul dorințelor aniversare. Cei mai mulți români își pun dorințe pentru bunăstarea celor dragi, mai puțin pentru ei înșiși și se bucură sincer când pot face gesturi frumoase pentru cei din jur.

Inspirată de aceste sentimente tandre ale românilor și urmând filosofia brandului, Milka marchează campania aniversară de 120 de ani cu o invitație altruistă: de ziua Milka, românii sunt cei care își pun dorințele.

„Campania aniversară se desfășoară pe dorinte.milka.ro, unde fanii brandului sunt invitați să își pună dorințe tandre pentru ei sau pentru cei dragi, și să sărbătorească 120 de ani alături de cea mai îndrăgită ciocolată cu lapte alpin. Dintre dorințele înscrise se vor alege 2 care pot fi votate timp de 24 de ore de către consumatori pe pagina de Instagram Milka România: https://www.instagram.com/milka.romania/. După trei astfel de cicluri de votare, în etapa finală se vor regăsi trei dorințe câștigătoare pe care Milka le va îndeplini. În acest moment aniversar, Milka, unul dintre cele mai iubite branduri, le reamintește românilor că va rămâne aceeași ciocolată tandră pe care o cunosc și o apreciază”, a declarat Lidia Cîrje, Marketing Specialist Tablets Mondelez International.

Lichiorurile SABER Elyzia, distinse cu 4 medalii la World Liqueur Awards 2021
Lichiorurile SABER Elyzia, distinse cu 4 medalii la World Liqueur Awards 2021
SABER Elyzia, o marcă românească de lichior cu o tradiţie de peste 200 de ani, produs pe baza unei reţete tradiţionale din Bucovina, a fost...
Ursus lansează Cooler cu Mango și Lime
Ursus lansează Cooler cu Mango și Lime
Ursus Cooler își extinde gama de mixuri pe bază de bere fără alcool și suc de fructe și lansează Ursus Cooler cu aromă de Mango și Lime....
Mondelēz și Macromex lansează campania „Creează o gustare de TOP”
Mondelēz și Macromex lansează campania „Creează o gustare de TOP”
Mondelēz International a lansat în parteneriat cu Macromex campania „Creează o gustare de TOP”, în care vedetele biscuiții sărați TUC,...
GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai cu un discount special!
GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai cu un discount special!
În calitate de parteneri ai GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce & Digital Marketing din România, venim către voi cu vești...
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: tazz by eMAG, platforma de livrare pentru aproape orice
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: tazz by eMAG, platforma de livrare pentru aproape orice
tazz by eMAG este o platformă românească, lansată la Timișoara, care oferă acces rapid la noi experiențe culinare și nu numai. Compania...
Noutăți în portofoliul Dove
Noutăți în portofoliul Dove
Noutatea adusă de gama de produse Dove CareProtect este legată de fuziunea armonioasă între ingredientul bacterian, Acidul Lauric, și formula...