GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai cu un discount special!

În calitate de parteneri ai GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce & Digital Marketing din România, venim către voi cu vești bune și cu un discount special pentru membrii comunității Progresiv care doresc să participe la eveniment. GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai cu un discount special!

Introdu codul de discount Progresiv_GPeC_6628 în formularul de înscriere la GPeC SUMMIT și beneficiezi de 10 EUR discount pentru orice tip de bilet de acces selectat, indiferent de numărul de bilete achiziționate.

Discount-ul oferit de noi este în plus față de discount-urile oferite de GPeC, așadar se scade din prețul afișat acum pe site-ul organizatorilor. Oferta este valabilă doar până pe 14 Mai 2021, ora 23:59.

Ce te așteaptă la GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai

1.44+ ore de informație practică despre tot ce e esențial în E-Commerce & Digital Marketing în cele două zile de eveniment: Conferință, Cursuri Intensive, Ziua Speakerilor Internaționali;
2. 30+ speakeri și un line-up internațional de excepție: Avinash Kaushik în premieră în România, Oli Gardner (Unbounce), Shanelle Mullin (Shopify), Talia Wolf (GetUplift), Jill Quick (The Coloring in Department), Alex Birkett (HubSpot), Jordan West (Mindful Marketing) și Vitaly Friedman (Smashing Magazine);
3.17 cursuri intensive cu unii dintre cei mai buni traineri români pe cele mai importante subiecte de E-Commerce și Digital Marketing ca să ai un magazin online de succes;

Ținând cont de speakerii și de conținutul transmis, noi îți recomandăm sincer să nu ratezi ediția din acest an a GPeC SUMMIT, mai ales că evenimentul are loc exclusiv online – deci îl poți accesa ușor din confortul fotoliului de acasă.

Discount-ul oferit de Revista Progresiv expiră pe 14 Mai 2021 la ora 23:59 – hurry up and secure your online seat now!;
Poți participa gratuit la Conferința GPeC din 24 Mai, cu înscriere online în prealabil pe website-ul GPeC;
Detaliile complete, speakeri, subiectele dezbătute și înscrieri gratuite sau cu discount pot fi accesate pe website-ul GPeC.

Stay safe și ne vedem online la GPeC SUMMIT 24-25 Mai!
 

Nestlé introduce noutăți la toate categoriile de produse pe care le deține în România
Nestlé introduce noutăți la toate categoriile de produse pe care le deține în România
Nestlé și-a intensificat eforturile de inovare și reformulare a rețetelor cu scopul de a reduce cantitățile de zaharuri adăugate, sare și...
Hell Energy lansează în România primul său energizant dedicat gamerilor
Hell Energy lansează în România primul său energizant dedicat gamerilor
Hell Energy, liderul pieței de băuturi energizante din România, lansează în România prima sa gamă de băuturi energizante dedicată unei...
ZAREA lansează ZAREA Rose & Tonic
ZAREA lansează ZAREA Rose & Tonic
ZAREA Rose & Tonic din Colectia Cocktail to Go propune pieței romănești un Cocktail Original tip Spritz, cu o culoare eleganta rose, infuzat cu...
 Heineken lansează o campanie care celebrează comportamentul responsabil în pandemie
Heineken lansează o campanie care celebrează comportamentul responsabil în pandemie
Heineken a lansat noua campanie globală „WE’LL MEET AGAIN’”, care celebrează răbdarea și creativitatea tuturor celor care s-au adaptat...