Metro continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”
Retailerul Metro Cash & Carry România continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată” dezvoltat încă din 2016. Programul este dedicat clienților Metro, atât revânzători, cât și operatori HoReCa, având un mecanism simplu: cu cât cantitatea cumpărată dintr-un produs crește, cu atât prețul pe bucată scade.
Stabilitatea prețurilor, unul din principalii piloni ai programului, este dată de existența unei constante în prețurile produselor disponibile pentru o perioadă lungă de timp. Un alt element-cheie ține de varietatea sortimentației – de la 600 de articole în 2016, la peste 8.000 în prezent, care pot fi achiziționate cu 3 praguri de prețuri în funcție de cantitate și într-un mix de variante pentru același produs. Ambasadorul campaniei este și în acest an actorul Pavel Bartoș, mesajul campaniei referindu-se la faptul că profitul obținut prin accesarea frecventă a programului este un factor determinant în realizarea visurilor fiecărui comerciant care trece pragul Metro.
Rețeaua Metro este activă în 26 de țări, inclusiv România, piață unde operează 30 de magazine. Retailerul german a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 5,3 miliarde de lei, în creștere cu 12%, și un profit net în scădere cu 24%, până la 88,6 milioane de lei.