Metro continuă campania „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”
Metro Cash & Carry România continuă campania „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”. Programul a fost demarat în 2016 și vine în sprijinul proprietarilor de afaceri, în special al clienților revânzători, aflați în căutarea celor mai bune soluții pentru afacerea lor. Programul include peste 6.000 de produse alimentare și non-alimentare ofertate pe 3 niveluri de preț. Astfel, cu cât cantitatea achiziționată dintr-un produs crește, cu atât prețul pe bucată devine mai mic. Toate aceste produse sunt semnalizate la raft printr-o etichetă specială care scoate în evidență aceste diferite praguri de preț care să răspundă nevoilor și volumelor clienților. Produsele aflate în acest program nu fac obiectul unei promoții punctuale, de aceea prețurile lor rămân constante pe parcursul întregii luni.
Fiindcă e important să le ofere o gamă variată de produse, Metro pune la dispoziția antreprenorilor și opțiunea Mix&Match care permite combinarea diferitelor sortimente ale aceluiași produs. Clienții continuă să beneficieze de pragurile de preț din program. Din programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin per bucată” fac parte peste 400 de furnizori, adică 80% din mărcile disponibile pe rafturile magazinelor Metro.





